bedankt voor jullie reacties,
Ik heb (toevallig) vandaag ook een Elite Iceberg thermobidon (aanbieding €8,50) gekocht,( dus dat valt reuze mee qua prijs).
En ik heb een Elite bidonhouder, dus ik hou het op bidons ,die daar op passen.Camelbak lijken me ook goede bidons, maar vertrouw niet helemaal dat het wel goed past,
vandaar dat ik op zeker ben gegaan voor de Elite Iceberg en nog een paar andere gewone bidons.Ik heb een nu een behoorlijk aantal

,
Ik ben aardig zinnig geworden qua keus van bidons.Ze moeten groot zijn(liefst 700/750ml ) en ..........ja ik weet het ,beetje overdreven!.......ze moeten passen bij mijn zwarte Caad10.Geen kleurtjes allemaal, liever wat basic en natuurlijk ze moeten goed vastzitten in de houder.Ik heb ook een beetje het " goed-gesoigneerd virrus" gekregen.
Alles moet een beetje bij elkaar passen.... fiets/kleding/helm en bidons!
iedereen in elk geval veel fietsplezier met deze hitte, zelf hier in het Friese merengebied(rond Sneek), was het erg warm, dan zal het in midden en zuid nederland nog een stuk slimmer(=erger) zijn en ik..... fiets maar in een rekreatieftoerfiets-gangetje.
Dan moeten we dus wel goed drinken

.......lauw/koud/warm als het maar je dorst lest en je vocht aanvult.
(En dat doe ik eerlijk gezegd te weinig.)