Voor mijn nieuwe scott foil 20 wil ik een goed allround setje wielen.
Twijfel tussen Fulcrum Zero en de Shimano C35 voor vouw/draadbanden.
Standaard is deze fiets voorzien van cosmic elite maar met een bijbetaling van 800,- euro kan ik er de shimano C35 onder krijgen, moet dan wel de cosmics inleveren.
.
Ik kan ook een setje Fulcrum zero kopen voor dit bedrag en de cosmic elites als reserve bewaren heb ik 2 setjes.
Graag jullie mening.
fulcrum zero of shimano C35
-
kruisbandje
- Forum-lid
Ga zeker voor die fulcrums ik rij er zelf al ca 4jaar mee ongeveer 18.000km en ze zijn nog steeds strak echt super goeie wielen en mooie uitstraling en dan heb je tevens nog een setje reserve voor het wat slechtere weer.
Suc6 met je keuze
Suc6 met je keuze
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Voor hetgeen wat je schrijft zou ik zeker de fulcrums nemen.
Maar wat ben je van plan met die wielen? Dagelijks setje of de mavics dagelijks en deze als klim wielen of iets.
De huidige c35 zou ik zeker niet kopen, relatief zwaar, de nieuwe 11speed schijnene een stuk lichter te worden.
Daarnaast heb je voor de prijs van de huidige c35 andere mooie dingen.
Maar wat ben je van plan met die wielen? Dagelijks setje of de mavics dagelijks en deze als klim wielen of iets.
De huidige c35 zou ik zeker niet kopen, relatief zwaar, de nieuwe 11speed schijnene een stuk lichter te worden.
Daarnaast heb je voor de prijs van de huidige c35 andere mooie dingen.
Wil gewoon 1 setje waar ik alles mee kan, dagelijks gebruik , klimmen etc.
Ga volgend jaar tour4life doen en moeten dus ook goede klim wielen zijn.
Denk dat ik de fiets maar met de standaard cosmic elite neem en dan een setje fulcrum zero erbij en dan de cosmics probeer te verkopen of als reserve te behouden.
Denk dat ik de fiets maar met de standaard cosmic elite neem en dan een setje fulcrum zero erbij en dan de cosmics probeer te verkopen of als reserve te behouden.
Dat zou ik ook doen als je maar 1 set wilt. Alleen geen 800€ betalen voor de zero's.jwpcycle schreef:Wil gewoon 1 setje waar ik alles mee kan, dagelijks gebruik , klimmen etc.