Bescherming onderkant carbon frame
Hallo,
Ik heb een klein gaatje in de onderkant van mijn carbon frame geconstateerd, kennelijk door steenslag. Nu zullen er vast wel methoden zijn om dit verder te voorkomen, zoals stickers om de onderkant van het frame te beschermen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
MVG
Louis
Ik heb een klein gaatje in de onderkant van mijn carbon frame geconstateerd, kennelijk door steenslag. Nu zullen er vast wel methoden zijn om dit verder te voorkomen, zoals stickers om de onderkant van het frame te beschermen. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
MVG
Louis
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar zit het gaat? Is het mooi rond?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja, het is een erg mooi half rond gaatje, het zit op onderaan de onderbuis voor de trapas.daniel1975 schreef:Waar zit het gaat? Is het mooi rond?
Kreeg net bericht van de dealer, hij gaf aan dat dit een afwateringsgaatje is dat kennelijk op alle Pinarello's zit. Paniek om niks dus....
Thx voor de reacties.
p.s. ik kan geen plaatjes posten hier of wel? Anders liet ik het nog eens door jullie checken.
Foto's en checken is echt niet nodig.
Een steentje krijgt never nooit zoveel snelheid mee dat het een gat in carbon slaat.
Zeker niet in je bracket.
Afwateringsgaatje, geen twijfel mogelijk....kijk maar naar de eerste 2 reacties van leden die er echt wel kaas van hebben gegeten.
Een steentje krijgt never nooit zoveel snelheid mee dat het een gat in carbon slaat.
Afwateringsgaatje, geen twijfel mogelijk....kijk maar naar de eerste 2 reacties van leden die er echt wel kaas van hebben gegeten.
-
tosstheboss
- Forum-lid
Als de kaas door de jaren zo goed heeft gesmaakt, waarom dan niet gewoon een serieus antwoord.danny1407 schreef:Foto's en checken is echt niet nodig.
Sommige van ons eten sinds kort kaas, en hebben nog nooit van een afwateringsgaatje gehoord.
op een waterfiets kom je ook vooruit
Ik denk dat ik er maar vanuit ga dat je quote keuze wat ongelukkig opgevat kan worden.....tosstheboss schreef: Als de kaas door de jaren zo goed heeft gesmaakt, waarom dan niet gewoon een serieus antwoord.
Sommige van ons eten sinds kort kaas, en hebben nog nooit van een afwateringsgaatje gehoord.