Achelse Kluis/Ronde Beverbeek
-
nicovandijk
- Forum-lid
Hallo,
Een korte vraag, weet er iemand of er momenteel op dinsdag- en donderdagavond nog gereden wordt op de Achelse Kluis/Ronde Beverbeek?
Ik wil graag weer eens aansluiten maar moet er toch wel een stuk voor "omrijden".
Thanks!
Een korte vraag, weet er iemand of er momenteel op dinsdag- en donderdagavond nog gereden wordt op de Achelse Kluis/Ronde Beverbeek?
Ik wil graag weer eens aansluiten maar moet er toch wel een stuk voor "omrijden".
Thanks!
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
-
dutchymarc
- Forum-lid
Ja, het leeft volop.nicovandijk schreef:Hallo,
Thanks!
Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.
Deze avond (3 September) er weer eens een rondje gereden. Helaas waren de bewoners (Of specifiek een bewoner) er het er niet mee eens. Er lag een heel doosje punaises over de weg verspreid met een lekke band tot gevolg. De komende tijd maar weer wegblijven van dit rondje.
-
intersantos
- Forum-lid
Vervelend. Maar ook enigszins begrijpelijk. Toen ik daar in het verleden wel eens meefietste waren het verkapte wedstrijden op de openbare weg. Precies dat waardoor fietsers nu zo'n slechte naam krijgen. Als je hard wil fietsen zijn de avonden op het circuit van Zolder perfect.
http://www.circuit-zolder.be/nl/content/avondfietsen
http://www.circuit-zolder.be/nl/content/avondfietsen
-
dutchymarc
- Forum-lid
Vanaf de zomertijd is de traditie.LethalP schreef:En? Wanneer wordt er weer gereden bij de kluis op dinsdag en donderdag!?
Sporters die van afzien houden kunnen maar het beste ongetraind blijven.
-
intersantos
- Forum-lid