Boardman bikes
Mooi frame!bakkersma schreef:Ik ben inmiddels een stap verder en heb een Boardman Air 9.2 gekocht bij Wiggle.
Nu nog opbouwen en dan testrijden. Ik ben benieuwd.
Je hebt dus een los frame gekocht? De Air 9.2 zie ik niet los op de website staan.
In de test in de Fiets stond dat de achterrem links zat. De ingang van de kabelinvoer zit rechts. Ben benieuwd of dat nog uitmaakt voor de kabelloop als je de achterrem "gewoon" rechts monteert.
Succes met het opbouwen.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Ik heb de fiets als complete fiets gekocht maar hij komt in 2 dozen dus je moet nog wel wat sleutelen. Ik heb idd. de remmen ook omgewisseld, en heb nu de achterrem weer aan de rechterkant. Dit ging makkelijk en ik kon het stuurlint gewoon laten zitten.
Vandaag een rondje van 25km gemaakt, de fiets voelt goed en reageert lekker, accelereert goed en stuurt strak.
Volgende week maar een langer stukje.
Vandaag een rondje van 25km gemaakt, de fiets voelt goed en reageert lekker, accelereert goed en stuurt strak.
Volgende week maar een langer stukje.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Stil hier op het Boardman forum. Is ook vrijwel niet verkrijgbaar in Nederland, behalve via Wiggle.
Het een frame besteld in Engeland (niet bij Wiggle), de SLR 9.8 non-ISP, dus met gewone zitbuis. (Wordt zo als los frame verkocht.)
Gewicht 895 gram, kan een mooi fietsje worden Heb ik weer wat te doen in de donkere dagen die komen gaan.
Frame is ook gebruikt door UnitedHealthcare Pro Cycling Team dus zal voor mij als recreant toerfietser goed genoeg zijn

Het een frame besteld in Engeland (niet bij Wiggle), de SLR 9.8 non-ISP, dus met gewone zitbuis. (Wordt zo als los frame verkocht.)
Gewicht 895 gram, kan een mooi fietsje worden Heb ik weer wat te doen in de donkere dagen die komen gaan.
Frame is ook gebruikt door UnitedHealthcare Pro Cycling Team dus zal voor mij als recreant toerfietser goed genoeg zijn

Mijn vriendin heeft net de air 9.2 binnen....nu nog een geschikt weertje vinden voor de eerste testrit!
Het ziet er wel heel mooi uit ( model 2013) maar stiekem zijn de 2014 modellen nog mooier ( maar uiteraard nog niet in de aanbieding):
http://www.boardmanbikes.com/road/index.html
Het ziet er wel heel mooi uit ( model 2013) maar stiekem zijn de 2014 modellen nog mooier ( maar uiteraard nog niet in de aanbieding):
http://www.boardmanbikes.com/road/index.html