Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Fiets Digitaal

db87
Forum-lid

db87 28 mar 2012 01:32

Ik heb dit probleem al eens aangekaart meer dan een jaar geleden maar daar is blijkbaar niks mee gedaan.

Het gaat om "Fiets Digitaal" (http://www.fiets.nl/fiets-digitaal/" onclick="window.open(this.href);return false;) welke nog altijd niet werkt.

Het volgende is te lezen op de site:
Op dit moment zijn er technische problemen, waardoor inloggen en downloaden niet mogelijk is.

Die tekst slaat eigenlijk helemaal nergens op aangezien Fiets Digitaal nooit heeft gewerkt sinds de nieuwe website.
Er dus dus sprake van een structureel probleem.

Ik stoor mij hieraan omdat ik graag voorgaande testen van artikelen graag terug zoek. Als jullie nieuwe producten of onderdelen testen in het blad dan zijn dit geen megatesten; er worden bijvoorbeeld geen 100 fietshelmen getest maar alleen de belangrijkste en wordt er terecht vaak verwezen naar oude magazine nummers waar de voorgaande test te vinden is. Natuurlijk kan ik dan gaan lopen zoeken naar dat oude nummer maar jullie "Fiets Digitaal" hoort het gewoon te doen voor betaalde lezers...

dickw
Forum-lid

Gebruikersavatar dickw 28 mar 2012 07:09

+1

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 28 mar 2012 10:33

Ik stoor me er ook aan.
Het gaat dan ook verholpen worden, maar helaas nog niet binnen enkele weken.
Om het terugzoeken iets makkelijker te maken kun je gebruik maken van de jaaroverzichten die op de site staan:http://www.fiets.nl/jaaroverzichten/
Dan heb je nog steeds het oude nummer nodig, maar die gooi je natuurlijk nooit weg en bewaar je netjes in een bewaarband ;)
Afbeelding | Afbeelding

boonen
Forum-lid

boonen 16 okt 2012 09:59

Is het nu al bekend wanneer fiets digitaal weer gaat werken?

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 16 okt 2012 11:41

Nee. De laatste planning ligt op begin december, maar het zou me erg verbazen als dat gehaald wordt.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie