Strade Bianche 'live' op Sporza!
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Niet te geloven, morgen is deze koers vanaf 14.40 uur te volgen op de televisie!
Net zoiets als Parijs-Roubaix, maar dan op zijn Italiaans. Kijken!
Net zoiets als Parijs-Roubaix, maar dan op zijn Italiaans. Kijken!
-
eelcoz
Ik zit voor de buis! Zou Gilbert op herhaling gaan, gesteund door z'n dreamteam?
Zeker kijken. Nu nog Ziggo zo ver krijgen dat ze Sporza in HD gaan doorgeven. Bij UPC is dat al het geval geloof ik.
-
chassepatat
- Forum-lid
Geweldig dat deze prachtige koers eens live wordt uitgezonden!
-
bottecchia
- Forum-lid
Even speciale aandacht voor de passage van Monte Sante Marie uiteraard!
BMC neemt het vandaag hoog op want die staan gewoon met Gilbert, Evans, Van Avermaet, Hincapie en Ballan aan de start. De concurrentie zal normaal gesproken voornamelijk komen van Sagan, Nibali, Cancellara, Van Summeren, Hesjedal, Iglinksy, Visconti en wellicht Pozzato.
Ik speel vandaag de kaart Sagan. Is weer een jaartje verder in zijn ontwikkeling. Buitengewoon sterke renner en heeft het vermogen om het verschil te maken op de lastige slotklim.
BMC neemt het vandaag hoog op want die staan gewoon met Gilbert, Evans, Van Avermaet, Hincapie en Ballan aan de start. De concurrentie zal normaal gesproken voornamelijk komen van Sagan, Nibali, Cancellara, Van Summeren, Hesjedal, Iglinksy, Visconti en wellicht Pozzato.
Ik speel vandaag de kaart Sagan. Is weer een jaartje verder in zijn ontwikkeling. Buitengewoon sterke renner en heeft het vermogen om het verschil te maken op de lastige slotklim.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Ook via internet te volgen http://sports-livez.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?
Precies het nadeel van Sporza, daarom kijk ik steeds vaker naar de NOS. Maar zometeen gewoon lekker genieten, top dat het wordt uitgezondenhavana schreef:Zeker kijken. Nu nog Ziggo zo ver krijgen dat ze Sporza in HD gaan doorgeven. Bij UPC is dat al het geval geloof ik.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
bottecchia
- Forum-lid
HD past niet bij deze koers. Dan heb ik nog liever zwart/wit!
En met Italiaans commentaar!! Mijn kop eraf als Cancellara het niet gaat halen. Het 'gemak' (het lijkt altijd makkelijk) waarmee hij een gat dicht reedt toen Benatti nog niet teruggehaald was. Gewoon in het zadel blijven. Nee, Fabian is in vorm.bottecchia schreef:HD past niet bij deze koers. Dan heb ik nog liever zwart/wit!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
bottecchia
- Forum-lid
Mooie zege van Spartacus. Opnieuw een grote naam op de erelijst. Goed voor de koers. Goed voor Fabian. We gaan 'm nog zien dit voorjaar.
Volgende keer de uitzending graag nog iets eerder beginnen maar dit was alvast genieten.
Volgende keer de uitzending graag nog iets eerder beginnen maar dit was alvast genieten.
Cancellara , geweldig weer eens een mooie overwinning voor mijn held hopelijk gaan we hem vaker zien van het voorjaar.
ps.
We moeten alleen even met de pet rond, zodat de Italiaanse tv wat betere apparatuur kunnen aanschaffen kwaliteit is 2012 onwaardig lijkt meet op de jaren '70
ps.
We moeten alleen even met de pet rond, zodat de Italiaanse tv wat betere apparatuur kunnen aanschaffen kwaliteit is 2012 onwaardig lijkt meet op de jaren '70