Michael Boogerd bij NOS
Michael Boogerd gaat vast commentaar geven bij de NOS.
http://nos.nl/artikel/344626-michael-bo ... sport.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat maakt wielerwedstrijden kijken bij de NOS wat mij betreft zeker leuker.
Met Maarten Ducrot ook een leuk team.
http://nos.nl/artikel/344626-michael-bo ... sport.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat maakt wielerwedstrijden kijken bij de NOS wat mij betreft zeker leuker.
Met Maarten Ducrot ook een leuk team.
Een schaatser weg en een wielrenner erbij. Het lijkt mij geen slechte deal. Ik vond zowel Ducrot en Dijkstra nooit echt de moeite waarde om te volgen. Dat zou nu beter kunnen worden. Het is ook nog maar even afwachten in hoeverre dit nieuwe duo op een lijn ligt. D&D waren het regelmatige hardgrondig met elkaar oneens. Iets wat mijns inziens de uitzending niet ten goede kwam.
Maar de kans is toch groot dat ik het wielrennen op de Belg blijf volgen. Zeker en vast.
Maar de kans is toch groot dat ik het wielrennen op de Belg blijf volgen. Zeker en vast.
Live fast; die young. mijn blog
Jammer, nu wordt de 10-km-1-minuut regel niet meer elke etappe uitgelegd.
Dat ze het niet met elkaar eens zijn maakt me niet zoveel uit. Maar de keren dat ik het met Boogerd erbij heb gezien merkte ik hoeveel meer hij ziet dan Ducrot en Dijkstra. Wat mij betreft een goede zet van de NOS dus!
En Ducrot er dan maar bij met zijn uitspraken over wielrenners die achterstevoren, ondersteboven op de fiets zitten
ps: wel mag Ducrot zijn mond een keer houden over het nieuwe wielrennen, dat heb ik na 3 seizoenen nou wel een keer gehoord...
En Ducrot er dan maar bij met zijn uitspraken over wielrenners die achterstevoren, ondersteboven op de fiets zitten
ps: wel mag Ducrot zijn mond een keer houden over het nieuwe wielrennen, dat heb ik na 3 seizoenen nou wel een keer gehoord...
+1roy schreef:Dat ze het niet met elkaar eens zijn maakt me niet zoveel uit. Maar de keren dat ik het met Boogerd erbij heb gezien merkte ik hoeveel meer hij ziet dan Ducrot en Dijkstra. Wat mij betreft een goede zet van de NOS dus!
Het nieuwe wielrennen is er nooit geweest
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
patmaessen
- Forum-lid
Lang leve sporza !!
- razenderoeland
- Forum-lid
Het nieuwe wielrennen is er nooit geweest
[/quote]
Jawel hoor.................................................sinds ik 3 jaar geleden weer op het stalen ros gestapt ben
Jawel hoor.................................................sinds ik 3 jaar geleden weer op het stalen ros gestapt ben
Hoe sterk is de eenzame fietser...
-
intersantos
- Forum-lid
-
eelcoz
Als hij Dijkstra gaat vervangen, is dat pure winst. Maar goed, wel jammer inderdaad dat de stokpaardjes van Herbert dan niet meer iedere uitzending voorbijkomen.
Waar maak ik me trouwens druk over, ik kijk al een jaar of twee standaard naar Sporza en dat bevalt meer dan prima!
Waar maak ik me trouwens druk over, ik kijk al een jaar of twee standaard naar Sporza en dat bevalt meer dan prima!