Cyclobrevet
Vanaf vandaag geopend bij de buren van wielertoerist.nl: http://www.cyclobrevet.nl
Leuk initiatief voor diegenen die vaak cylo's rijden.
Leuk initiatief voor diegenen die vaak cylo's rijden.
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Ik vind het wel een grappig idee. Het geeft wat mij betreft een extra dimensie aan het rijden van een aantal cyco's; en dat laatste is nou precies de bedoeling om te doen de komende jaren. Met dit initiatief is er een mooi platform om een aantal cyclo's uit te zoeken en te rijden!
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1csteenbe schreef:Inderdaad een leuk initiatief, maar heel eerlijk wat voegt het toe?
Leuk voor (CT)WT, maar verder voegt het niet veel toe.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Hoezo? als het leuk is voor WT kan het ook leuk zijn voor fietsforummers.daniel1975 schreef:+1csteenbe schreef:Inderdaad een leuk initiatief, maar heel eerlijk wat voegt het toe?
Leuk voor (CT)WT, maar verder voegt het niet veel toe.
Of zitten hier alleen maar schaatsers?
Niet iedereen hoeft het te omarmen? Ik denk dat het wel aanmoedigt tot het rijden van de 'minder grote en bekende' cyclo's - iets waar de echtefietshipsters die hier rondlopen (en hierboven ook al gereageerd hebben) toch altijd om roepen? WT is allang niet meer de tegenhanger van Fietsforum maar een eigen community rondom de eigen sociale samenhang. Dus prima dat ze iets 'voor iedereen' opzetten.
Goed initiatief!
Goed initiatief!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is dat een mooie omschrijving van kliekvorming?wouterf schreef:WT is allang niet meer de tegenhanger van Fietsforum maar een eigen community rondom de eigen sociale samenhang. .

(En voor ik de hele goegemeente over mij heen krijg: daar wordt op WT ook met enige regelmaat iets over geoppert...)
Natuurlijk voegt het voor de amateur niets wezenlijks toe. Het enoge dat het toevoegt is dat je als amateur het gevoel hebt dat je 'onderdeel bent van een groter geheel'. En dat gevoel moet je niet onderschatten, het is hetzelfde gevoel waarom veel liefhebbers rondrijden in teamkleding. op deze wijze kun je als individu in een individuele sport een gevoel van collectiviteit creeeren.
Dat is de meerwaarde van zo'n brevet.
Dat is de meerwaarde van zo'n brevet.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Ach wielrennen is typisch kliekvorming. Een grote kliek die ook wel het peloton of de bus genoemd wordt, en kleinere kliekjes die ook wel de kopgroep genoemd wordt, en dan heb je ook nog de eenlingen. En die eenlingen die zitten blijkbaar op dit forum.daniel1975 schreef: Is dat een mooie omschrijving van kliekvorming?
(En voor ik de hele goegemeente over mij heen krijg: daar wordt op WT ook met enige regelmaat iets over geoppert...)
O dus je vindt WT nog wel interessant genoeg om te lezen? Dacht dat je er helemaal klaar mee was?daniel1975 schreef:Is dat een mooie omschrijving van kliekvorming?wouterf schreef:WT is allang niet meer de tegenhanger van Fietsforum maar een eigen community rondom de eigen sociale samenhang. .
Persoonlijk vraag ik me af of ik dat brevet ooit ga halen, maar verder vind ik het een leuk initiatief wat, aan de reacties te lezen, een stimulans is voor een aantal om cyclo's te gaan rijden!
~live fast, die young ~
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er zitten een paar mensen met veel kennis en daar maak ik graag gebruik van. Klaar zijn met je kliek betekend niet automatisch klaar met alles en iedereen.
Maar laten we hier geen discussie gaan voeren over mijn visie over de vaker genoemde kliekvorming op wt, want daar is dit ropic niet voor.
Maar laten we hier geen discussie gaan voeren over mijn visie over de vaker genoemde kliekvorming op wt, want daar is dit ropic niet voor.
Waarom begin je er dan over????daniel1975 schreef:Er zitten een paar mensen met veel kennis en daar maak ik graag gebruik van. Klaar zijn met je kliek betekend niet automatisch klaar met alles en iedereen.