WK Cross 2012
-
- Forum-lid
Wie gaan er met de prijzen aan de haal komend weekend ?
Vrouwen: Vos
Heren: Nijs
Vrouwen: Vos
Heren: Nijs
v/d Haar
Vos
Nijs (alleen vanwege het parcour. Als het om de vorm van de dag gaat, eerder Pauwels dan Stybar)
Vos
Nijs (alleen vanwege het parcour. Als het om de vorm van de dag gaat, eerder Pauwels dan Stybar)
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
-
- Forum-lid HC
Waarom zou nys niet in vorm zijn? Omdat hij het zondag heeft laten lopen, omdat hij toch wel wist dat hij niet voorbij Pauwels kon komen in de einduitslag.
Ik heb wel vaker het idee gehad dat Nys het soms laat lijken dat hij er slecht voor staat, en dat hij vervolgens super rijd.
Ik denk dat er gewoon geen pijl is op te trekken
Ik heb wel vaker het idee gehad dat Nys het soms laat lijken dat hij er slecht voor staat, en dat hij vervolgens super rijd.
Ik denk dat er gewoon geen pijl is op te trekken
Albert, stybar, Nys.
Verkijk je niet op Albert, heeft verleden week heel zwaar getraind en de cross in Hoogerheide was de laatste zware training. Pauwels is niet echt een zandrijder en heeft misschien als enige topper alles op de rit van verleden zondag gezet. In mijn hart hoop ik Nys: een tweede wk-titel heeft hij gewoon recht op.
Vos, Daphne van den brand, Sanne Cant
Van der Haar , en ???
Verkijk je niet op Albert, heeft verleden week heel zwaar getraind en de cross in Hoogerheide was de laatste zware training. Pauwels is niet echt een zandrijder en heeft misschien als enige topper alles op de rit van verleden zondag gezet. In mijn hart hoop ik Nys: een tweede wk-titel heeft hij gewoon recht op.
Vos, Daphne van den brand, Sanne Cant
Van der Haar , en ???
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid
Van der Poel => junioren
Van der Haar => u23
Vos => dames
Stybar => Elite
Van der Haar => u23
Vos => dames
Stybar => Elite