Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties
Ik krijg geen automatische reacties meer op topics waar ik een vinkje heb aangebracht bij "Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties".
Wat te doen?
Wat te doen?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Wanneer ik in mijn profiel kijk en wel in Abonnementenbeheer dan staat er in het vet gedruktdickw schreef:Je bent niet de enige, ik ook. Zie ook dit topic
terwijl er wel berichten staan.Je hebt geen forum-abonnement(en).
Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben...?
Albert Einstein
Albert Einstein
Dit fenomeen komt ook bij mij voor en het is iets recents. Na de introductie van het nieuwe forum heeft het namelijk wel gewerkt. Maar nu niet meer. Op mijn profiel staat dat ik geen abonnementen heb maar ik kan me wel voor 4 bestaande abonnementen afmelden. Lekker duidelijk allemaal.
Live fast; die young. mijn blog
Ik heb alle abonnementen zelfs verwijderd en een paar nieuwe aangemaakt maar ook dit werkt niet.rob74 schreef:Dit fenomeen komt ook bij mij voor en het is iets recents. Na de introductie van het nieuwe forum heeft het namelijk wel gewerkt. Maar nu niet meer. Op mijn profiel staat dat ik geen abonnementen heb maar ik kan me wel voor 4 bestaande abonnementen afmelden. Lekker duidelijk allemaal.
Zijn er nog meer forum leden die dit probleem hebben en wordt hier nog iets aan gedaan?
Albert Einstein
Albert Einstein
Heb hetzelfde euvel geconstateerd en sta dus ook met de armen in de lucht. Tegelijk: het is een minuscuul probleem in deze wereld.
Het is inderdaad een minuscuul probleem maar als het werkt is het ontzettend handig.klimmer schreef:Heb hetzelfde euvel geconstateerd en sta dus ook met de armen in de lucht. Tegelijk: het is een minuscuul probleem in deze wereld.
Is er al een oplossing gevonden???
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik heb begrepen dat ze het nog niet weten wat het kan zijn......joers schreef:Werkt voor geen meter...sory.
Best slecht, want zoiets is niet moeilijk te regelen.
Albert Einstein
Albert Einstein
Lijkt me sterk..op de meest godkope en zelfs GRATIS forum-software, zijn dit soort dingen standaard in te stellen.
Ergens in het script lijkt hier dus wat fout te zitten.
Een béétje webmaster/beherder moet dit makkelijk uit kunnen zoeken, lijkt me. Maar...dan oet je er wel ff tijd voor nemen. En wss. zit het netd aarin: prioriteiten liggen elders denk ik.
Net als het feit dat je momenteel wachtwoorden niet kunt veranderen...erg jammer
Ergens in het script lijkt hier dus wat fout te zitten.
Een béétje webmaster/beherder moet dit makkelijk uit kunnen zoeken, lijkt me. Maar...dan oet je er wel ff tijd voor nemen. En wss. zit het netd aarin: prioriteiten liggen elders denk ik.
Net als het feit dat je momenteel wachtwoorden niet kunt veranderen...erg jammer
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra