Ik heb het gevoel dat de PB met ontzettende vertraging gaan net of iemand ze eerst moet lezen voor ik ze ontvang of uit mijn uitbox krijg.
Zo heb ik een half uur geleden een aantal berichten verzonden die nu nog steeds in mijn uitbox staan en ik zie nu pas berichten die al 2 dagen geleden naar mij zijn gestuurd. Verder kreeg ik van de laatste 3 berichten geen email meer dat er een nieuw bericht was.
Niet echt lekker, vooral als je iets te koop hebt.
Weet iemand wat er aan de hand is?
PB blijven in uitbox
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Ze gaan pas weg op het moment dat de ontvanger ze gelezen heeft.
- plantagenet
- Forum-lid
Inderdaad. Zo weet je dus ook precies wanneer de ontvanger je bericht gelezen heeft. Is dus wel handig.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Bedankt voor het antwoord op deze vraag, inderdaad een handige feature.
Blijven er nog 2 problemen over:
- Ik krijg dus nu helemaal geen berichten meer, dus ook niet als er een nieuw bericht wordt geplaatst op een geabonneerd onderwerp.
- Ik gisteren nog bij mijn berichten gekeken en zag vanmorgen pas 3 berichten staan van oa donderdag.
Blijven er nog 2 problemen over:
- Ik krijg dus nu helemaal geen berichten meer, dus ook niet als er een nieuw bericht wordt geplaatst op een geabonneerd onderwerp.
- Ik gisteren nog bij mijn berichten gekeken en zag vanmorgen pas 3 berichten staan van oa donderdag.
- plantagenet
- Forum-lid
Vraag anders even een van de moderators.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Beste Dickw,
geen idee wat er daar mis gaat. Ik krijg er verder geen meldingen over en bij mij werkt het ook prima. Ik zou dan ook niet weten wat ik voor je kan doen, sorry!
We hebben nog stapels andere problemen met dit forum, ik zet deze bij het lijstje en hoop dat ze met een toekomstige update verholpen worden.
geen idee wat er daar mis gaat. Ik krijg er verder geen meldingen over en bij mij werkt het ook prima. Ik zou dan ook niet weten wat ik voor je kan doen, sorry!
We hebben nog stapels andere problemen met dit forum, ik zet deze bij het lijstje en hoop dat ze met een toekomstige update verholpen worden.