Man en fiets
- plantagenet
- Forum-lid
Hoorn is uitverkocht
Ik sta wel als eerste op de wachtlijst.....hopelijk haakt er iemand af (2 kaarten)

Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Eindelijk is Wilfried de Jong terug in het theater. Een optreden dat bulkt van de literaire vondsten en muzikale uitspattingen! Ik zeg doen!
http://mrnochain.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- plantagenet
- Forum-lid
Da's inderdaad nog te overwegen. Even afwachten of Hoorn wat wordt.rob74 schreef:ik heb een kaartje gekocht voor de voorstelling op 16-2 in Lelystad. Daar was nog ruimte genoeg
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- ridefreeordie
- Forum-lid
Ben er ook geweest. Vriendin eindelijk blij dat we eens samen naar het theater konden haha!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
-
- Forum-lid
Ik ben vorig jaar in Capelle aan den IJssel geweest. Ik vond het een geweldig leuke voorstelling! Veel plezier voor degenenen die hier nog naar toe gaan! 

Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ik van mijn vrouw een avondje Wilfried voor mijn verjaardag krijg, in het Luxor! Ben errrrrug benieuwd!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
- jeroenkuiper
- Forum-lid
me 2... heb net paar kaarten voor vrienden en mij besteld.. heb er zin in!arjenv schreef:Lijkt mij ook erg leuk, ik ga waarschijnlijk 7 februari heen, in Heerenveen!

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... dpGqxfsnMQ" onclick="window.open(this.href);return false;