Hoi,
Ik heb een setje Zonda's overgenomen van een forumlid. Met Shimano body. De body ziet er overigens anders uit dat de body op mijn vorige wielset. Nu ik mijn Shimano cassette wil monteren heb ik het probleem dat het eerste (dun metalen) vulringetje dat bij mijn vorige wiel op de body geplaatst moest worden niet past. Ok, zonder dat ringetje past de cassette vervolgens op de body. Maar, de ring waarmee je de cassette sluit past niet.
Kan ik dit oplossen met een andere sluitring, of is er iets anders aan de hand?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Shimano body en cassette op Campagnolo wiel?
wat past er precies niet? past de sluitring zonder cassette wel?
meet anders voor de grap eens de breedte van de body en vergelijk die met een shimano body. de spacer is een mm, dus je moet wel nauwkeurig meten
of kom anders eens langs, dan kijk ik ernaar
meet anders voor de grap eens de breedte van de body en vergelijk die met een shimano body. de spacer is een mm, dus je moet wel nauwkeurig meten
of kom anders eens langs, dan kijk ik ernaar

-
- Forum-lid
Ik rij al jaren met Campa wielen in combinatie met Shimano Dura Ace groep,
die vulring moet je niet gebruiken en wel een Campa sluitring met bijpassende gereedschap voor deze vast te zetten gebruiken.
Afhankelijk van je casette heb je twee maten sluitringen, één voor een 12-25 of 27 casette en één voor een 11-21 of 23 casette.
die vulring moet je niet gebruiken en wel een Campa sluitring met bijpassende gereedschap voor deze vast te zetten gebruiken.
Afhankelijk van je casette heb je twee maten sluitringen, één voor een 12-25 of 27 casette en één voor een 11-21 of 23 casette.
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen