verzorging: beenvet met zelfbruiner er in
Er bestaat (body)lotion met zelfbruiner, bijvoorbeeld van Dove:

Maar dat is altijd nep: gaat een reactie aan met de bovenste huidlaag, maar dat is niet hetzelfde als het echte bruine kleurtje wat je van de zon krijgt.

Maar dat is altijd nep: gaat een reactie aan met de bovenste huidlaag, maar dat is niet hetzelfde als het echte bruine kleurtje wat je van de zon krijgt.
Nóg meer afstekend met je broekspijpen? Staat wel ruig. 

-
- Forum-lid
OMG!!
L'oreal sublime bronze gel. Krijg je ook een hele gladde huid van na het scheren. (ook hierbij goed handen wassen na gebruik)
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dit soort producten zijn toch duidelijk verboden in de "Official Euro Cyclist Code of Conduct". Immers in punt 5 valt te lezen:
A prominent line where your kit ends and where your tan begins is essential to your image. Artificial tanning is BANNED. The tan SHALL reflect the level of training commitment.
ik herinner me een meesterlijk topic uit het verleden over dit onderwerp 
wie helpt me met de zoekfunctie?

wie helpt me met de zoekfunctie?
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
En wat als je in de winter dag in dag uit traint, maar geen streepje bruin oploopt? Dan heb je toch wel een beetje hulp verdient in het voorjaar als de korte broek weer aan kanamclassic-fan schreef:Dit soort producten zijn toch duidelijk verboden in de "Official Euro Cyclist Code of Conduct". Immers in punt 5 valt te lezen:A prominent line where your kit ends and where your tan begins is essential to your image. Artificial tanning is BANNED. The tan SHALL reflect the level of training commitment.

Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731