Weet er iemand olie voor de benen die erg ruikt naar Eucalyptus of dergelijke?
Je weet wel zo'n geur van planten die je goed ruikt.
Olie benen eucalyptus
-
- Forum-lid
Bedoel je niet kajapoet olie.
Dat is de olie die wielrenners vroeger gebruikten om de spieren warm te zetten.
Het doet me echt aan mijn jeugd denken tijdens de criteriums toen een aantal wielrenners bij de mensen aan huis zich gingen verkleden en wassen (jaren 60 tot 70 )
Zou ook nog wel zo'n flesje willen.
Marc
Het doet me echt aan mijn jeugd denken tijdens de criteriums toen een aantal wielrenners bij de mensen aan huis zich gingen verkleden en wassen (jaren 60 tot 70 )
Marc
people are strange when you\'re a stranger
Hehe ja die geur doet mij ook erg denken aan de nieuwelingen tijd. Hele kleedkamer stonk naar de geur van kajapoet in combinatie met het onophoudelijke toilet bezoek door de zenuwenmarcvmegroot schreef:Bedoel je niet kajapoet olie.
Marc

Je zegt "vroeger". Gebruiken ze die olie nu niet meer? Daarom was ik juist weer gaan wielrennen

-
- Forum-lid
Inderdaad Born gebruikt ze nog.
Maar volgens mij is het toch niet zo sterk als de echte cajaput olie.
Marc
Maar volgens mij is het toch niet zo sterk als de echte cajaput olie.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
Gewoon een beetje tijgerbalsem op die geschoren beentjes.. Ruikt heerlijk en verwarmt zeer zeker;)
-
- Forum-lid
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=3507" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sportsbalm.nl/prod/prod_all_y_cajeputi.php" onclick="window.open(this.href);return false;