Allen,
Ik heb sinds kort een probleem met de weergave van de functies op het scherm van mijn Sigma Rox 8.0. Tijdens het fietsen vervaagt , met interval van ongeveer een seconde de info die op het display verschijnt. Het ziet er dan uit alsof het knippert, aan – uit – aan – uit! Het is niet zo dat de info niet meer zichtbaar is, maar het lijkt alsof er een waas op de display komt!
Iemand hetzelfde met de Rox 8.0 (of 9.0) meegemaakt? Zit er aan te denken om de batterijen te vervangen om te kijken of dat helpt, maar gebruik um pas sinds april! Lijkt me niet dat de batterijen dan al leeg kunnen zijn. Verder geen schade aan apparaat, nooit gevallen of zoiets! Iemand een idee of suggestie wat ik kan proberen voordat ik um onder garantie laat vervangen.
Mvg Pieter
Probleem scherm Sigma Rox 8.0
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb vorig jaar mijn Sigma ROX 9.0 gekocht, ergens in het voorjaar en na een half jaar werd mijn display slechter. Als ik het licht aandeed verdween het display zelfs volledig. Gevalletje van zwakke batterij. Ik heb toen de batterij vervangen en hopla....alles weer prima zichtbaar, zelf met de lichtfunctie. Dus ik sluit me bij mao aan, eerst even batterij vervangen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd