wielernieuws over jezelf
Kwam zojuist op een idee dat er nog niet echt een eigen topic is over wielernieuws over jezelf .
Heb je een mooi resultaat behaald ( weg,piste,veld,mtb)
Heb je een mooie wedstrijdfoto , filmpje .
Of gewoon nieuws over jezelf
En ben je er toch wel erg trots op laat het ons dan hier weten .
Heb je een mooi resultaat behaald ( weg,piste,veld,mtb)
Heb je een mooie wedstrijdfoto , filmpje .
Of gewoon nieuws over jezelf
En ben je er toch wel erg trots op laat het ons dan hier weten .
-
- Forum-lid
Alweer enige tijd terug de Monstertijdrit volbracht 122KM met 37,3 Km/h gemiddeld! was ik erg trots op.
Aanstaande is de Beachbiking 135KM van Hoek van Holland naar Den helder.. 1 rechte lijn over het strand.
Aanstaande is de Beachbiking 135KM van Hoek van Holland naar Den helder.. 1 rechte lijn over het strand.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
mijn resultaten van 2011:
Ik heb 2 cyclo gereden Niet veel maar ik wel 2 keer volle bak gereden.
Maratona Dolomiti 5h57 44,6 s -- P432
Ballons Bosgiens 5h56 3 s -- P113
Was dit nu nieuws of het eigenlijk het vermekden waard? Nieuws niet meer, inmiddels al oud nieuws. En er is iemand die dit weer gaat lezen, dus dan toch blijkbaar hetg vermelden waard
Ik heb 2 cyclo gereden Niet veel maar ik wel 2 keer volle bak gereden.
Maratona Dolomiti 5h57 44,6 s -- P432
Ballons Bosgiens 5h56 3 s -- P113
Was dit nu nieuws of het eigenlijk het vermekden waard? Nieuws niet meer, inmiddels al oud nieuws. En er is iemand die dit weer gaat lezen, dus dan toch blijkbaar hetg vermelden waard

Live fast; die young. mijn blog
Joren jij valt zelf onder de laatste categorie, tenminste als ik de berichten op internet goed begrijp is het voor 2012 al rond.
Zelf heb ik overigens geen nieuws. Tenminste niet iets wat een ander zou willen weten.
Evers ga je Amateur of Elite rijden?
Zelf heb ik overigens geen nieuws. Tenminste niet iets wat een ander zou willen weten.

Ja ik val zelf onder die categoriestefan schreef:Joren jij valt zelf onder de laatste categorie, tenminste als ik de berichten op internet goed begrijp is het voor 2012 al rond.

Weet ik weer voorwat ik moet trainen deze winter .
Ik heb dit jaar voor het eerst een cyclo gereden. Nml La Marmotte... in ruim 9 uur.. Helaas niet de tijd die ik gehoopt had (onder de 9 uur) maar wie weet lukt dat bij een 2e keer wel.
Komend jaar is het mijn voornemen (wens) om eens me te doen aan wat trainingswedstrijden in de regio en als de agenda het toe laat ga ik mijn 2e cyclo (les trois ballons) rijden.
Komend jaar is het mijn voornemen (wens) om eens me te doen aan wat trainingswedstrijden in de regio en als de agenda het toe laat ga ik mijn 2e cyclo (les trois ballons) rijden.
Ik word een echte amateurstefan schreef:Joren jij valt zelf onder de laatste categorie, tenminste als ik de berichten op internet goed begrijp is het voor 2012 al rond.

Train ze!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Proficiat Joren!
Ik ga je zeker een beetje in de gaten houden!
Ik ga je zeker een beetje in de gaten houden!