Hallo,
Tbv mijn al wat oudere maar nog in nieuw conditie verkerende Time TBT Integral schoenen (de gele waar de prof's enkele jaren geleden mee rond reden) zoek ik een paar adapter plaatsjes om Look cq Time RXS cleats te kunnen monteren.
Het betreft hier dus niet Time TBT schoenen waarop alleen maar de TBT cleats gemonteerd kunnen worden maar de Time TBT schoenen die daarna uit gekomen zijn en onder de schoen een ovale verdieping in de zool hebben waarin je inlegplaatjes/adapter kunt monteren voor de diverse pedaal systemen. Deze plaatjes zijn er dus voor Time TBT, Look en Shimano pedalen. Ze waren er zowel in het rood als in het zwart, waarbij de kleur seq een kleur is/was maar niets van doen had met verschil in uitvoering of functionaliteit.
Veelal werden deze plaatjes in hun diverse uitvoeringen bij aankoop van een paar schoenen bijgeleverd maar gebruik je uiteindelijk maar een setje en zullen bij veel fietsers de resterende plaatjes ergens onder het dikke stof liggen.
Dus wie wil de moeite nemen en even kijken of hij of zij de door mij gezochte Look adapter plaatjes nog in de la heeft liggen en mij daar vervolgens (tegen betaling) blij mee maken.
Groeten,
Twan