Volldige Rabo-outfit, bandana onder de helm, walrussnor, bierbuik, Giant tijdritfiets
Opvallende figuren die je vaak tegenkomt op training
Je kent het wel; van die opvallende figuren die je op training vaak tegenkomt. Ik zal aftrappen, dit heerschap kom ik vrijwel altijd tegen in Groningen!
Volldige Rabo-outfit, bandana onder de helm, walrussnor, bierbuik, Giant tijdritfiets
Opvallend is de toerfietser die ik vaak rond Haarlem tegenkom: volledige PDM-outfit en een prachtige PDM-Concorde compleet met Delta remmen. Stijlvol en een verademing tussen alle wannabees in Rabo, Cervélo en andere hedendaagse Protour shirtjes.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- ophetkantje
- Forum-lid
Vanwaar de kwalificatie wannabee, naast dat het volledig overbodig is om mensen ergens voor uit te maken, kan het toch ook gewoon zo zijn dat ze fan zijn van een ploeg, of een tenue gewoon mooi vinden. (of zoals ik gekregen hebben en zonde vinden om het in de kast te laten liggen)timo2.0 schreef: tussen alle wannabees in Rabo, Cervélo en andere hedendaagse Protour shirtjes.
Je zou met deze uitspraak zo maar een aantal mensen hier op het forum kunnen beledigen en gezien je posts in een ander topic weet je wat daar van kan komen
Ach, ik zeg ook maar wat
@ophetkantje: Zullen we het daarom een beetje tongue in cheek houden hier?ophetkantje schreef:Vanwaar de kwalificatie wannabee, naast dat het volledig overbodig is om mensen ergens voor uit te maken, kan het toch ook gewoon zo zijn dat ze fan zijn van een ploeg, of een tenue gewoon mooi vinden. (of zoals ik gekregen hebben en zonde vinden om het in de kast te laten liggen)timo2.0 schreef: tussen alle wannabees in Rabo, Cervélo en andere hedendaagse Protour shirtjes.
Je zou met deze uitspraak zo maar een aantal mensen hier op het forum kunnen beledigen en gezien je posts in een ander topic weet je wat daar van kan komen
Ik kom regelmatig een gast tegen op een zwart overgespoten Merlin. Zo zonde van dat titanium! En met harige benen nog wel!
Geintje Timo
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik kom altijd een hardloopster tegen, loopt alle dagen langs de N201 tussen Hilversum en Nederhorst
Een iets oudere dame....langs de provinciale weg in de buurt van Kortenhoef. Dan komen waarschjinlijk dezelfde tegen.stokie schreef:Ik kom altijd een hardloopster tegen, loopt alle dagen langs de N201 tussen Hilversum en Nederhorst
Als dat zo is zal ik ook wel een andere opvallende figuur tegenkomen zonder het te weten...ene Stokie
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.