Na exporteren van mijn trainingsdata naar polarpersonaltrainer verliezen de rondetijden het het cijfer achter de de komma (decimalen van een seconde). Als ik de data exporteer naar polarprotrainer gaat het na één uur registratie helemaal fout. De cijfertjes komen niet meer op de goede plaats terecht. Dit kan iets te maken hebben met het feit dat de stopwatch die de trainingsduur meet na één uur training geen decimalen meer registreerd.
Het lijkt mij dat de Polar WebSync de data niet goed verwerkt bij het overzetten. De data voor de rondetijden wordt door WebSync klaarblijkelijk gehaalt uit de stopwatchtijd die zijn decimaal verliest na één uur trainen. Als de data voor de rondetijden direct uit de RCX5 wordt gehaald kan dit probleem niet optreden. De rondetijden staan namelijk wel goed geregistreerd in de RCX5.
Heeft iemand deze zelfde ervaring met de WebSync van Polar, of is dit een probleem dat zich alleen bij de RCX5 voordoet?
afronden laptimes na uploaden data polar met websync
Denk niet dat WebSync of de RCX5 het probleem zijn maar die ongelooflijk brakke website genaamd PPT.COM. Niets anders dan problemen met die site. Kijk maar eens op http://forum.polar.fi/