Een bekend gevraagd advies, welke fiets ga ik nu kopen. Zodra de 2012 modellen uitkomen wil ik weer een nieuwe racefiets gaan aanschaffen. Nu heb ik enkele voorkeuren maar ben er nog niet helemaal uit. Ik ben dus gewoon uit op advies, voorkeuren, tips (objectief/subjectief) alles wat mij helpt tot het maken van een keuze!

1. Focus Team, waarbij ik twijfel of ik voor SRAM Red of Campa Record Ultra wil gaan. Daarbij wil ik geen hoge velgen. Huidige wielen zijn Eurus en ben daar meer dan tevreden over, of wellicht DT Swiss RRC 32/46 (vraag me af of ik bij de DT's al in ga leveren op comfort t.o.v. de Eurus?

2. Kuota KOM EVO of EVO DI2: Idem als bij optie 1. Campa of SRAM.

3. Pinarello Dogma of Paris: Mijn huidige fiets is een Pinarello Paris Naked Carbon, Campa Eurus icm Campa Record Ultra uit 2006/7. Als Pinarello fan ben ik toch wat minder vrolijk geworden van de kleurstelling van de nieuwe frames, wellicht wordt de kleurstelling voor 2012 wat minder druk/kermisachtig.
Ik ben benieuwd naar jullie input.
Gr, Alexander
Oh ja: Bijkomstigheid is dat ik mijn huidige Pinarello misschien inruil, maar ben daar nog niet over uit, financieel/mentaal.