Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Vrouwenkleding

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 25 jul 2011 22:32

Beste allemaal,

Voor mijn vriendin ben ik opzoek naar teamkleding, maar tot mijn grote verbazing kan ik hier niets over vinden! Ik kan alleen van Garmin een damesoutfit vinden. Ik zou toch verwachten dat aangezien er meer vrouwenteams zijn (bijv HTC) er ook meer kleding beschikbaar moet zijn?

Een van jullie die ons hier verder in kan helpen?
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

ArVee
Forum-lid

Gebruikersavatar ArVee 25 jul 2011 22:41

Even zitten googlen, misschien leuk voor je vriendin: kleding van Nederland bloeit.

Link: http://www.nederlandbloeitwielerploeg.n ... BSHOP.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Merk ken ik niet, dus of het goede kwalitiet is? Marianne fietst er wel heel goed in, dat dan weer wel :lol:
Bikers are not alone

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 25 jul 2011 22:58

Kijk, zulke dingen zoek ik inderdaad! Thnx!

En je hebt natuurlijk Leontien.nl, maar daar wil ze liever niets van, aangezien dat al veel gedragen wordt door vrouwen..
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

ArVee
Forum-lid

Gebruikersavatar ArVee 25 jul 2011 23:07

Graag gedaan, ik vind die kleding er trouwens ook heel fris uitzien, eens een keer helemaal iets anders.
Bikers are not alone

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 26 jul 2011 09:58

Eens! Dat shirt van Marianne (der kampioensshirt) zou helemaal vet zijn, maar die zie ik er niet tussen staan helaas.

Zal t eens aan de vrouw des huizes laten zien, hehe.. ;)
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

Bar
Forum-lid

Gebruikersavatar Bar 14 dec 2011 11:19

Zijn er nog meer tips? Want ik zoek zelf ook leuke teamkleding of in ieder geval wat stoerdere en leukere shirts dan die standaard roze met bloemetjes... :roll:

benvdv
Forum-lid

benvdv 14 dec 2011 11:23

Mijn vriendin vindt gewoon de Castelli dames kleding top en ziet er goed uit. Juist niet teveel opsmuk en kleurtjes (VOORAL GEEN ROZE). Oja, belangrijke tip voor damesfietskleding, geen bretels-broeken, aangezien ze nogal vaak een plasje moeten plegen.

Heb ook wel eens gekeken voor mn dame naar vanderkitten, is ook teamkleding geloof ik.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 14 dec 2011 12:48

Als ik naar mezelf en (fiets)vriendinnen kijk, dan vinden de meesten de teamkleding niet mooi, veel te schreeuwerig met al die reclame. Bovendien hoor je niet bij dat team, dus waarom zou je in hun kleding willen rijden? Het is, denk ik, meer een mannending om in teamkleding te willen rijden. Tel daarbij op dat de markt voor vrouwenfietskleding sowieso al kleiner is als die voor mannen, dan denk ik dat er niet zo'n markt is voor teamkleding voor vrouwen.

Bar
Forum-lid

Gebruikersavatar Bar 14 dec 2011 22:39

jammergenoeg hoor ik dan wel bij dat kleine gedeelte van vrouwen die dat wel leuk vindt... Maar tips voor niet-teamkleding zonder roze bloemen zijn ook welkom ;)

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 15 dec 2011 09:17

Maar de kleding van leontien.nl is niet meer met roze bloemen heh?
Ik vind de kleding die ze dit seizoen doregen erg mooi, heldere kleuren.
Misschien komen er nu ook rabo dames shirtjes op de consumenten markt nu Rabo een dames ploeg heeft?
Hetis inderdaad stukken moeilijker dan de kleding voor heren. De oude Cervelo pakjes zijn geloof ik ook nog te krijgen.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 15 dec 2011 11:04

Leontienkleding: als je het ECHTE team materiaal kunt krijgen is het top, de winkelsetjes zijn qua zeem niet te vergelijken.....

@bar: stuur even een PB naar Lien; die weet de meeste dameskledingwinkels wel te vinden. Is ook heel veel online te vinden in mn. Duitsland.

@benvdv: wel of geen bretels is persoonlijk, ook voor vrouwen ;-)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

JeanineL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar JeanineL 15 dec 2011 12:48

@Rose Volgens mij kan je nog steeds geen AA/Leontien-vrouwenkleding kopen... alleen de mannenversie. En ik kan me niet voorstellen die UCI-rensters in unisex-pakjes fietsen :)

Leotnien.nl heeft nu trouwens ook meer vrouwenfietskleding die niet de roze met bloemetjes is (hoewel roze wel het standaard thema is).

Ladies Bike Wear (http://www.ladiesbikewear.com/" onclick="window.open(this.href);return false;) heeft alles voor dames, maar wel 'n bepekrt assortiment (vind ik). Maar daar is vast iets niet-bloemerigs te vinden.
La Laudy fietst en schrijft
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.jeaninelaudy.nl
http://www.twitter.com/jeaninelaudy

Plaats reactie