Na 4500km/1jr heb ik een slijtspoor op de (achter) remhoef. Heb aan Rose gevraagd of dit in aanmerking komt voor garantie. Zij denken van niet maar willen hem evt wel aan SRAM sturen ter beoordeling. Misschien ben ik te kritisch maar ik weet niet hoe dit er over nog eens 4500km/1jr uitziet. Bij mijn vorige groep (Ultegra 9V) had ik hier na 7jr en vele duizenden km's geen last van.
Zijn er andere mensen die dezelfde ervaring hebben?
[img=http://img191.imageshack.us/img191/593/sramd.jpg]
SRAM Force 2010 \"gesleten\" remhoef
- Le Grimpeur
- Forum-lid
'That 's a fact of life'. Ik zie dat de achterrem relatief dicht boven het achterwiel staat. Dat is bij mijn nieuwste fiets ook het geval, waardoor mijn mooie zwarte Campa Record remmen er aan de onderzijde 'niet meer uitzien'. Omdat ze gelakt zijn, kan ik dat wel een beetje bijwerken, hetgeen met geanodiseerde remmen natuurlijk niet gaat. Het achterwiel 'slingert' voortdurend alles wat de band meenemen (zand, kleine steentjes e.d.) tegen de remmen. Ik denk dat dit niet onder garantie valt, of er zou een productiefout qua anodiseren gemaakt moeten zijn. Je bent er, net als ik, natuurlijk niet blij mee, maar zult er denk ik mee moeten leren leven.
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
heb het zelfde bij force remhoeven denk niet dat dat onder garantie valt
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die