Beste forumleden, om te koersen wil ik overstappen op een andere fiets, rij nu titanium wat ik te flexibel vind. en relatief zwaar.
ik denk aan een canyon of anders een beone raw
aandachtpunten:
prijsniveau, weer een fiets erbij in mijn schuurtje, spulletjes overzetten op ander frame tw ultegra, eigenschappen van het
frame, goede wielen heb ik al.
wat zijn jullie ideen?
bvd ed
advies gevraagd: canyon ultimate al of beone raw
Hallo Ededdepet schreef:Beste forumleden, om te koersen wil ik overstappen op een andere fiets, rij nu titanium wat ik te flexibel vind. en relatief zwaar.
ik denk aan een canyon of anders een beone raw
aandachtpunten:
prijsniveau, weer een fiets erbij in mijn schuurtje, spulletjes overzetten op ander frame tw ultegra, eigenschappen van het
frame, goede wielen heb ik al.
wat zijn jullie ideen?
bvd ed
Wat voor Titanium fiets heb je?
Zelf heb ik ook een ti frame en daarnaast heb ik een Canyon Ultimate. De Canyon rijdt super goed maar met mijn Litespeed fiets ik toch even een stukje beter.
Zowel op het vlakke gedeelte als in de heuvels. Wat voor "goede" wielen heb je nu? Wielen maken altijd een groot verschil wat comfort betreft.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Heb zelf geen ervaring met Canyon maar schijnt ook gewoon goed te zijn. Het Beone raw frame is gewoon licht, stijf en mooi
Ik denk dat het meer een keuze wordt van persoonlijke smaak en vooral de geometrie die het beste bij je past
Ik denk dat het meer een keuze wordt van persoonlijke smaak en vooral de geometrie die het beste bij je past