Goedendag iedereen,
Mag ik jullie vragen om advies bij de aankoop van een nieuwe racefiets.
In de TELEGRAAF fietstest van dit voorjaar stond dat de KOGA MYATA Flyer kraakte. De fiets kwam niet goed uit de test en kwam op de laatste plaats van de vermelde fietsen.
Nu kan ik van een dealer een ongebruikte/nieuwe FLyer 105 model 2010 kopen ( framemaat 66cm ).
Mijn vraag is, hoe is deze fiets uit modellenjaar 2010 bekend ? Was dit een betere uitvoering dan de geteste fiets uit modellenjaar 2011?
Graag advies!
In de TELEGRAAF fietstest van dit voorjaar kwam de KOGA MYATA KIMERA AL 6069 105 wel goed uit de test.
Is deze fiets zoveel anders dan de FLYER?
Mag ik tot slot vragen of jullie een andere racefiets kunnen aanraden, ik ben 1,96 m en mijn binnenbeenlengte is 101 cm.
Ik weet van het merk CAnyon voor E 1.000 een 66cm fiets levert.
BVBD voor jullie reacties en met vriendelijke groeten.
Peter
KOGA FLYER of Caynon
Ik vind trouwens de alu Canyons in het mat-zwart erg mooie fietsen, met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Enige reden dat ik geen Canyon heb gekocht is het feit dat het een i-net winkel is (uit Limburg) en ik liever iets in de buurt heb. Waar ik makkelijk naar terug kan gaan om bijvoorbeeld nog e.e.a. te fine-tunen in de afstelling bijvoorbeeld.
Heb mijn eerste nieuwe fiets (Lapierre Audacio 500) daarom bij een FM in de buurt gekocht
Enige reden dat ik geen Canyon heb gekocht is het feit dat het een i-net winkel is (uit Limburg) en ik liever iets in de buurt heb. Waar ik makkelijk naar terug kan gaan om bijvoorbeeld nog e.e.a. te fine-tunen in de afstelling bijvoorbeeld.
Heb mijn eerste nieuwe fiets (Lapierre Audacio 500) daarom bij een FM in de buurt gekocht
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Canyon is geen internetwinkel uit Limburg, maar een fabrikant uit Koblenz, Duitsland, met een servicepoint in Heerlen. Daar kun je een fiets bestellen, de andere mogelijkheid is via internet, rechtstreeks bij de fabriek.
Eenvoud kenmerkt het ware.
Tja zo kun je het ook zeggen. Feit blijft dat ik het te ver weg vindcanyon81 schreef:Canyon is geen internetwinkel uit Limburg, maar een fabrikant uit Koblenz, Duitsland, met een servicepoint in Heerlen. Daar kun je een fiets bestellen, de andere mogelijkheid is via internet, rechtstreeks bij de fabriek.
Carbon from the planet X