1. Bedankt voor de hulp. Super!
ik ben 35, en wil beginnen met 3x in de week 50 km fietsen per keer. niet erg getraind, wel
sportief type, dus ik wil wel "sporten" op de fiets, geen rondjes om t huis zeg maar....
En ik wil zo'n opzetstuur omdat me dat lekker lijkt fietsen... Soms zit ik sowieso wel eens
in die houding zeg maar, op mijn stationsfiets, gewoon omdat dat lekker zit....
Probleem is wel dat ik al heb toegezegd voor die 1350€, via de mail, maar dan zou ie m dus
ombouwen naar een triple, 105, met bidonhouder en met zo'n stuur... Hij wordt vast beetje
geïrriteerd als ik nu weer over de prijs ga zeuren, en als ik toch weer Ultegra wil houden...
Hij heeft m naar mijn weten nog niet omgebouwd...
Terwijl ik dus niet eens het verschil weet en nog nooit op een echte racefiets heb gezeten...
Ik ben 1.89cm dus maat 60 zou goed moeten zijn, die FM is alleen 3 uur met de trein
van mij vandaan, dus "even" langsgaan is er niet bij, alhoewel ik wel heb voorgesteld om
toch langs te komen zodat ie misschien alles op maat kan maken... Maar daar heeft ie
nog niet op gereageerd...
De reden dat ik deze fiets wil hebben is heel simpel: mooi! Ik had ook gelezen dat de Caad9
een goede fiets is, dus ik dacht mooi, nieuw, en goed. Alleen vind ik m gewoon duur, moet
idd ook nog een fiets computertje a 100€ kopen en helm en pedalen enzo.... maar zoals gezegd,
ik heb er geen verstand van, vandaar dat ik het eens vraag aan jullie, (had ik beter eerder kunnen doen)
omdat jullie er wel/meer verstand van hebben... (maar nu weet ik ff helemaal niet meer wat ik nu t beste kan doen.. sorry!)