39T voorblad vervangen door 34T
Volgende maand ga ik de marmotte fietsen. Nu heb ik een 39/27 als lichtste verzet. Afgelopen week op training geweest in Frankrijk en ben er achter gekomen dat dit verzet te zwaar is voor me als ik de marmotte ga fietsen. Ik heb een Dura Ace 7900 groep met voor 39/53 en achter 12/27. Is het mogelijk om de 39T te vervangen door de 34T van de compact?
Stevens SLC SL
Ik dacht het niet. Je hebt een crank van "130mm" en daar past minimaal een 38T op dacht ik.
Je kan misschien eens rond surfen om een site als TA om te zien wat ze zoal hebben, maar ik vrees ervoor
Je kan misschien eens rond surfen om een site als TA om te zien wat ze zoal hebben, maar ik vrees ervoor
http://www.wielertoerist.be/perrush3/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Gaat niet.
What makes the boat go faster?
Je kunt er wel een compleet nieuw crankstel opschroeven. Dat hoeft niet heel duur te zijn.
-
- Forum-lid HC
Stronglight 39 kleinste voor dubbel.nicom schreef:Wat is het kleinste blad (binnenblad) wat je kan monteren op een dubbel. Ter vervanging van een 39.
Buitenblad is een 53. Is er een 36 binnenblad te krijgen voor een campa dubbel. Van TA of Stronglight ?
What makes the boat go faster?