Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Polar S725 en Nokia 5140

gorp
Forum-lid

gorp 21 jul 2005 22:18

Ik heb de Polar S725 en heb zopas een Nokia 5140 gekocht. Volgens de instructies kan ik op de deze gsm software downloaden waardoor ik de gegevens op de GSM kan opslagen.
Het probleem is echter dat de links die op de site van polar staat niet werken (www.softwaremarket.nokia.com en www.handango.com). Volgens de site moet ik met de GSM verbinding maken met deze site, dit lukt dus niet.
Een tweede oplossing zou zijn dat ik de software eerst op mijn pc moet downloaden en vervolgens overzetten naar de GSM. De software staat wel op mijn pc, maar wanneer ik het probeer over te zetten naar de GSM kan er geen verbinding gemaakt worden. Ik gebruikte hiervoor het apparaat dat ook bij de Polar horloge zat. Helaas herkent Nokia Connect (het programma dat gebruikt wordt om gegevens over te zetten) het apparaat dat bij de Polar zat niet.
Heeft er iemand een oplossing voor het probleem?

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 21 jul 2005 23:01

Denk dat het probleem is dat je eerst "Nokia PC suite"moet installeren voordat je "Polar mobile link to sports" naar je telefoon kan over zenden met infrarood zie ook de manual: http://support.polar.fi/PKBSupport.nsf/ ... .201.0.pdf 
Lekker trouwens, 6 maanden geleden heb ik nog 12 euro voor dit programma moeten betalen .
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

Plaats reactie