koersfiets gianni motta
Zijn er mensen die met dit merk ervaring hebben ?
IK ben wielertoerist en kan deze nu tweedehands kopen voor 700 euro.
Hij is 5 maand oud en moet weg wegens gezondheidsredenen.
Hier een foto ervan ;
http://i16.ebayimg.com/02/i/04/89/fc/06_1_b.JPG
postamble();
IK ben wielertoerist en kan deze nu tweedehands kopen voor 700 euro.
Hij is 5 maand oud en moet weg wegens gezondheidsredenen.
Hier een foto ervan ;
http://i16.ebayimg.com/02/i/04/89/fc/06_1_b.JPG
postamble();
Benny
Geen verkeerde fiets om mee te starten. Zou wel een aankoopbewijs vragen want degene die op de fiets heeft gereden heeft hem of te klein gekocht (grote aantal spacers en de behoorlijke verhoging zadel - stuur die je normaal alleen bij wedstrijdrijders ziet). Als je ongetraind op deze fiets gaat zitten loop je inderdaad gezondheidsklachten op.....
postamble();
Ik heb deze fiets ook maar op een advertentie op ebay zien staan.
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 5222107128
Het zou het model integro zijn.
Als ik jouw zo hoor, kunnen er ook wedstrijden mee gereden zijn.
IS er kwaliteitsverschil tussen campagnolo en chimano ?
Ik heb deze fiets ook maar op een advertentie op ebay zien staan.
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 5222107128
Het zou het model integro zijn.
Als ik jouw zo hoor, kunnen er ook wedstrijden mee gereden zijn.
IS er kwaliteitsverschil tussen campagnolo en chimano ?
Benny
Heel mooi fietsje; Gianni Motta maakt trouwens puike kaders, maar welke groep staat erop? Alvorens een bod te doen moet je dat wel zeker weten! (mij lijkt dat het een Campagnolo Mirage is: in dat geval is 700 € zeker een goede prijs). Weet je zeker dat de maat juist is?
Maar hij staat nog 4 dagen in de E-bay-aanbieding, dus ik zou even afwachten hoe hoog hij gaat (kijk een half uurtje voor het afsluiten van de biedingen nog eens hoeveel hij ondertussen staat, en doe dan je bod, als het nog de moeite is)
Verschil tussen Campagnolo en Shimano is vooral een kwestie van uitzicht: Campagnolo oogt mooier omdat kabels aan je stuur netjes zijn weggewerkt.
Maar hij staat nog 4 dagen in de E-bay-aanbieding, dus ik zou even afwachten hoe hoog hij gaat (kijk een half uurtje voor het afsluiten van de biedingen nog eens hoeveel hij ondertussen staat, en doe dan je bod, als het nog de moeite is)
Verschil tussen Campagnolo en Shimano is vooral een kwestie van uitzicht: Campagnolo oogt mooier omdat kabels aan je stuur netjes zijn weggewerkt.
Ja, wel vreemd dat er nog geen bod op gedaan is.
Ik heb nu een maat 53, maar ben zelf 1.74 m groot.
Dus een 55 is geen probleem veronderstel ik.
Alleen die reactie van Sharkman begrijp ik niet ; Als je ongetraind op deze fiets gaat zitten loop je inderdaad gezondheidsklachten op.....
Alleen die reactie van Sharkman begrijp ik niet ; Als je ongetraind op deze fiets gaat zitten loop je inderdaad gezondheidsklachten op.....
Benny
Quoten: Origineel geplaatst door Benny1 op 27 Juli 2005
Maat: hangt wat af van je lichaamsbouw (check toch even je beenlengte); hoe hoog heb je je zadel op die 53 staan? Controleer ook of de maat c/c of c/t gemeten is!
"gezondheidsklachten": wellicht omdat stuur en zadel nogal hoog uitstaan, in verhouding tot kadergrootte - maar dat pas je toch gewoon zelf aan!
Wat dat bieden betreft: mogelijk omdat iedereen wacht tot de laatste dag, om de prijs niet voortijdig op te drijven...
Maat: hangt wat af van je lichaamsbouw (check toch even je beenlengte); hoe hoog heb je je zadel op die 53 staan? Controleer ook of de maat c/c of c/t gemeten is!
"gezondheidsklachten": wellicht omdat stuur en zadel nogal hoog uitstaan, in verhouding tot kadergrootte - maar dat pas je toch gewoon zelf aan!
Wat dat bieden betreft: mogelijk omdat iedereen wacht tot de laatste dag, om de prijs niet voortijdig op te drijven...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
postamble();
Ik zal ook nog een paar dagen afwachten, alhoewel.
Ik heb gevraagd aan de verkoper of hij een aankoopbewijs had, maar hij had de fiets een tijdje geleden van een vriendin gekregen en hij kon er zelf niet mee rijden, want hij had enkele jaren geleden zijn nek gebroken.
Allemaal nogal vreemd lijkt mij.
Ik zal ook nog een paar dagen afwachten, alhoewel.
Ik heb gevraagd aan de verkoper of hij een aankoopbewijs had, maar hij had de fiets een tijdje geleden van een vriendin gekregen en hij kon er zelf niet mee rijden, want hij had enkele jaren geleden zijn nek gebroken.
Allemaal nogal vreemd lijkt mij.
Benny