Tour 2006 op Cauberg!
-
- Forum-lid HC
1 vinokourov
3 ullrich
3 ullrich
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat wordt echt een waanzinnig gekkenhuis daar!!!Maar wel heel leuk.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Oh yes, de Cauberg! 15min fietsen van mijn huis
Er staan vast wat kamers vrij dan hier in huis, moet ik al wat reserveringen opschrijven?
Er staan vast wat kamers vrij dan hier in huis, moet ik al wat reserveringen opschrijven?
Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 26 Juli 2005
Als jullie nederlanders maar niet zo gek gaan doen als die spanjaarden...
Als jullie nederlanders ? nee nee LIMBOS !
ps: een bask =/ spanjaard net als een limbo ?
Als jullie nederlanders maar niet zo gek gaan doen als die spanjaarden...
Als jullie nederlanders ? nee nee LIMBOS !
ps: een bask =/ spanjaard net als een limbo ?
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
Quote: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 26 Juli 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 26 Juli 2005Als jullie nederlanders maar niet zo gek gaan doen als die spanjaarden...
Als jullie nederlanders ? nee nee LIMBOS !ps: een bask =/ spanjaard net als een limbo ?
auwauwauwAUWUAWAUWAUW!!! Zeg NOOIT spanjaard tegen een bask, vinden ze niet leuk.
Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 26 Juli 2005Als jullie nederlanders maar niet zo gek gaan doen als die spanjaarden...
Als jullie nederlanders ? nee nee LIMBOS !ps: een bask =/ spanjaard net als een limbo ?
auwauwauwAUWUAWAUWAUW!!! Zeg NOOIT spanjaard tegen een bask, vinden ze niet leuk.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Juli 2005
Oh yes, de Cauberg! 15min fietsen van mijn huis Er staan vast wat kamers vrij dan hier in huis, moet ik al wat reserveringen opschrijven?
Er is er eentje die geldgewin ruikt!
Leuk nieuws btw. Valverde misschien?
Oh yes, de Cauberg! 15min fietsen van mijn huis Er staan vast wat kamers vrij dan hier in huis, moet ik al wat reserveringen opschrijven?
Er is er eentje die geldgewin ruikt!
Leuk nieuws btw. Valverde misschien?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Altijd al eens onder een motor willen lopen tijdens een koers. Dit wordt mijn kans. Ik heb de datum al in mijn agenda staan.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Heb je misschien een iets gerichtere link....ik kan het niet vinden....
Best OK als je er zo dicht bij woont.....ik moet het doen met de Amerongse berg...en dan eerst nog 35 km fietsen.....
Best OK als je er zo dicht bij woont.....ik moet het doen met de Amerongse berg...en dan eerst nog 35 km fietsen.....
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox