Het onderwerp geeft het al aan. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Polar 725. Na een lekker heuvelachtig ritje van een 40tal km zit ik met de software te spelen. Ik kan nergens vinden hoe ik de stijgingspercentages van de hellingen over de training kan opvragen. Leukst zou zijn als deze op de kurve geplaatst zouden zijn. Ervaringen?
gr., Marc
Polar en stijgingspercentages
van elke klim moet je rondes maken:
Aan het begin van de klim doe je 'ronde toevoegen'.. En boven aan doe je weer 'ronde toevoegen'. als je dan vervolgens op het cijfertje van die laatste ronde gaat staan dan zie je het gemiddelde stijgingspercentage
je kan dit ook voor delen van een klim doen!
Aan het begin van de klim doe je 'ronde toevoegen'.. En boven aan doe je weer 'ronde toevoegen'. als je dan vervolgens op het cijfertje van die laatste ronde gaat staan dan zie je het gemiddelde stijgingspercentage
je kan dit ook voor delen van een klim doen!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Is ook mogelijk zonder "rondetijden toevoegen". Gewoon even een bepaald stukje van je training selecteren en onderaan verschijnt dan het stijgingspercentage van het geselecteerde deel.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -