Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

forum

trekbiker
Forum-lid

trekbiker 14 sep 2005 15:35

ligt het aan mij of laad het forum steeds trager
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>

marcello
Forum-lid

marcello 14 sep 2005 17:01

Ik heb er geen last van. Alleen als m'n provider werkzaamheden heeft. Maar dat is begrijpelijk.
Misschien is het een idee als èèn van de moderators de vervuilde topics opruimt. Er zijn namelijk een hoop "verkoop" items die niet meer van toepassing zijn.

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 14 sep 2005 17:39

Quoten: Origineel geplaatst door marcello op 14 September 2005

Ik heb er geen last van. Alleen als m'n provider werkzaamheden heeft. Maar dat is begrijpelijk.
Misschien is het een idee als èèn van de moderators de vervuilde topics opruimt. Er zijn namelijk een hoop "verkoop" items die niet meer van toepassing zijn.

Normaal gesproken zal de hoeveelheid topics het probleem niet mogen zijn.Regelmatig rebuilden van indexen en een analyze uitvoeren helpt meer.Weet iemand op welk OS/DB/software dit forum draait?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

jee-es
Forum-lid

jee-es 14 sep 2005 18:08

De ene keer is het forum snel de andere keer echt traag als dikke stront. Ligt wel aan het forum want als ik dan even een andere site probeer geeft die geen problemen...
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 sep 2005 21:22

Bij mij werkt het meestal prima, alleen bij tijd en wijle wel erg traag. Maar dat zal niet aan de forum software liggen maar veel eerder aan de server of de verbinding van de server.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 14 sep 2005 21:41

Het forum is gewoon te populair en dus laten wij met zijn allen de server regelmatig op tilt slaan. Of zou het zijn dat de redactie van fiets het expres doet om de kritische forum leden te jennen.

cas_
Forum-lid

cas_ 15 sep 2005 02:31

Af en toe idd erg traag. ondanks dat ik nu al enige tijd hier rondstruin en er inmiddels wel een beetje aan gewend ben geraakt ben ik nog steeds van mening dat een forum waar de ongelezen berichten gemerkt zijn een enorme verbetering zou zijn, zie bv. www.mountainbike.nl!  Wat dat betreft kunnen we nog wat van hun leren.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 15 sep 2005 03:08

Jaja, dat is een phpBB forum, er is hier al 1000x geroepen om een oh-zo handig php forumpje, maar dat protocol kan deze server niet aan ofzo. Voorlopig red ik me prima met de "actieve discussies" knop, maar je moet niet te vaak je temp int files en cookies legen, en op een andere PC inloggen is ook nogal onhandig daardoor.

cas_
Forum-lid

cas_ 15 sep 2005 17:45

Het gaat ook wel maar...........gemak dient de mens! Ik zou, denk ik, een stuk sneller kunnen lezen en beantwoorden wat ik wil met zo'n ander forum.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 15 sep 2005 21:50

Wat mij wel heel erg opvalt bij dit forum is: Het zijn wel typisch nederlanders die hier aktief zijn (oke een verdwaalde belg daargelaten). Waar resulteert dat nu in? Nou veel klagen en zeuren maar geen akties ondernemen en gewoon aktief blijven deelnemen aan de discussies.
Heel goed allemaal en gewoon doorgaan

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 15 sep 2005 22:54

Ik heb nooit last van traagheid op het forum. Bij andere fora daarintegen is dit wel eens anders.
Excuse me while I kiss the sky

cas_
Forum-lid

cas_ 16 sep 2005 03:50

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 15 September 2005

Wat mij wel heel erg opvalt bij dit forum is: Het zijn wel typisch nederlanders die hier aktief zijn (oke een verdwaalde belg daargelaten). Waar resulteert dat nu in? Nou veel klagen en zeuren maar geen akties ondernemen en gewoon aktief blijven deelnemen aan de discussies. Heel goed allemaal en gewoon doorgaan

Dit bedoel je negatief denk ik? Ik snap niet helemaal waar je mee zit? Een actieve deelnemer op dit forum kan toch nog wel suggesties en verbeteringen aandragen?! Ik zou ook zo snel niet weten wat ikzelf voor actie zou kunnen ondernemen om dit forum technisch gezien beter/anders te maken, ik heb daar totaal geen verstand van en werk niet bij de firma fiets.nl.

Plaats reactie