eurus 2006?
- martijntijn
- Forum-lid
hopmans zegt:
november
prijs 635,-- incl fietstassen:)
november
prijs 635,-- incl fietstassen:)
Quoten: Origineel geplaatst door Monique op 13 Oktober 2005
529 in Duitsland, weet niet of de link geplaatst mag worden hier.
Mo
weet de weg al een beetje
Op sommige sites zijn ze inderdaad al te koop. Of ze ook meteen leverbaar zijn is weer wat anders... Ik ben ook van plan ze op m'n nieuwe fiets te gaan kopen, vind ze er erg strak uitzien in het zwart! Zat eerste aan Fullcrum te denken, maar de nieuwe Eurussen vind ik toch mooier.
529 in Duitsland, weet niet of de link geplaatst mag worden hier.
Mo
weet de weg al een beetje
Op sommige sites zijn ze inderdaad al te koop. Of ze ook meteen leverbaar zijn is weer wat anders... Ik ben ook van plan ze op m'n nieuwe fiets te gaan kopen, vind ze er erg strak uitzien in het zwart! Zat eerste aan Fullcrum te denken, maar de nieuwe Eurussen vind ik toch mooier.
- martijntijn
- Forum-lid
even iets anders. op de nieuwe eurussen komen zo te zien aardige dikke spaken. welk magneetje ga ik nu gebruiken voor mn computer. heb een vdo mc1.0+ . nu rijd ik met r600 wielen en daar zit het magneetje al bijna tegen mn velg aan, omdat daar de spaak rond is. r600 spaken zijn alleen dunner dus ik ben bang dat ik binnenkortt iets anders nodig heb. wat raden jullie aan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
ff langs de fietsenmaker. Zelfs rond de hele dikke spaken van de Mavic Crossmax (ATB) passen bepaalde magneetjes.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nette prijs!! Hopmans nog 635, ben ik niet van ze gewend!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Dat is een zeer leuk prijsje ja!