Sinterklaas
Ja bij mij is hij ook langsgeweest, maar hij moest wel heel diep in de buidel tasten want ik heb een Eddy Merckx Carbon fiets gehad met Campagnolo Record,enne hij zei volgend jaar krijg je niets want dan ga ik failliet aan jou
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
-
- Forum-lid
ik heb een letter gekregen maar had me zelf al (volgens mijn ega te groot )kado aangeschaft een pina f4.13. hoop dat de kerstman nog een paar carbon wielen mee brengt uit IJsland
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 05 December 2005
Ook bij mij is ie langsgeweest vanavond. Ik heb het boek "Het snot voor ogen" van Peter Winnen gekregen. Ben erg benieuwd naar dit boek, want ik vond "Van Santander naar Santander" echt geweldig!
Geef aub ff door wat je van boek vind. Ik was ook helemaal weg van S.naar S. Kom namelijk uit dezelfde gemeente als hem en veel dingen waar hij overschrijft zijn voor mij letterlijk heel herkenbaar. Alvast vriendelijk bedankt...!
Ook bij mij is ie langsgeweest vanavond. Ik heb het boek "Het snot voor ogen" van Peter Winnen gekregen. Ben erg benieuwd naar dit boek, want ik vond "Van Santander naar Santander" echt geweldig!
Geef aub ff door wat je van boek vind. Ik was ook helemaal weg van S.naar S. Kom namelijk uit dezelfde gemeente als hem en veel dingen waar hij overschrijft zijn voor mij letterlijk heel herkenbaar. Alvast vriendelijk bedankt...!
"Afstappen is geen optie"
uoten: Origineel geplaatst door Tony op 05 December 2005
Ja bij mij is hij ook langsgeweest, maar hij moest wel heel diep in de buidel tasten want ik heb een Eddy Merckx Carbon fiets gehad met Campagnolo Record,enne hij zei volgend jaar krijg je niets want dan ga ik failliet aan jou
...Wow Tony....! Gefeliciteerd...! Nu willen wij allemaal jou mooie sinterklaas kadootje op dit forum zien.......!
...Wow Tony....! Gefeliciteerd...! Nu willen wij allemaal jou mooie sinterklaas kadootje op dit forum zien.......!
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 06 December 2005
ben ik soms een stout jongetje geweest ?
Heb niks kunnen vinden.. of had ik de openhaard niet aan moeten steken soms ??
Kijk nog eens als de openhaard uit is, misschien ligt er een afterburner voor je klaar.
ben ik soms een stout jongetje geweest ?
Heb niks kunnen vinden.. of had ik de openhaard niet aan moeten steken soms ??
Kijk nog eens als de openhaard uit is, misschien ligt er een afterburner voor je klaar.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 05 December 2005
Dat boek heb ik ook gekregen, samen met een stel bidons en armstukken. Heb in middels pas een verhaaltje gelezen dus kan nog niets vertellen over het boek. Het leest iig wel erg makelijk weg
Dat boek heb ik ook gekregen, samen met een stel bidons en armstukken. Heb in middels pas een verhaaltje gelezen dus kan nog niets vertellen over het boek. Het leest iig wel erg makelijk weg
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.