Mavic Cosmic Carbon SL 2011
Aangezien de ervaringen met de 2010 versie overwegend goed zijn ga ik dan zeker voor de 2011 versie. Ik vind persoonlijk de stickers hiervan mooier. Wat dat betreft hebben ze een goede zet gedaan om van de gele stickers af te stappen.Composite schreef:Zijn hetzelfde als de 2010 wielen (afgezien van de stickers)..dus als je daar wat over kan vinden ben je er.
Heb even ge-photoshopped om te kijken hoe ze onder mijn carbonnen rosje staan.
Hierbij het resultaat. Mag er best wezen naar mijn idee.
[img=http://www.hvbergeijk.nl/downloads/stev ... -mavic.jpg]
Stevens SLC SL
Ik vind wel dat deze wielen vooral voor de show zijn , daarom heb ik ze ook gekocht.
Ik zou goed nadenken voor je ze koopt , het zijn best goede en stevige wielen maar ze zijn toch kwetsbaarder dan bijvoorbeeld een racing zero of een easton met lage velg.
Hangt er natuurlijk van af of je competitie rijdt of niet .
Ik zou goed nadenken voor je ze koopt , het zijn best goede en stevige wielen maar ze zijn toch kwetsbaarder dan bijvoorbeeld een racing zero of een easton met lage velg.
NIMPHUS schreef:Ik vind wel dat deze wielen vooral voor de show zijn , daarom heb ik ze ook gekocht.
Ik rijd geen competitie en koop ze dan ook vooral voor de looks.
Aangezien ik 1.93m lang ben heb ik ook een groot frame. Hier vind ik het persoonlijk mooier om een hoge velg te plaatsen dan een lage. Ik heb nu de afgelopen 4 jaar op Fulcrum 3 wielen gereden en heb er nooit geen problemen mee gehad maar ik vond ze niet mooi staan onder mijn fiets. Ik bewaar ze wel want ik denk toch dat ik ze nog wel ga gebruiken.
Stevens SLC SL
-
- Forum-lid
Vind de witte belettering ook veel mooier, wel vind ik de 2010 versie persoonlijk iets mooier als de 2011, maar dat is smaak..
-
- Forum-lid HC
Zul je wel vaak stil hebben gestaannooit geen problemen

-
- Forum-lid HC
Sharkman 1 schreef:Zul je wel vaak stil hebben gestaannooit geen problemen
Oei, deze is moeilijk zal niet door iedereen begrepen worden!

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!