Gerestylde website...
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 02 Januari 2006
Zo... met ingang van het nieuwe jaar heb ik ook mijn website qua lay out aangepast. Neem gerust een kijkje... enne, ik heb ook een gastenboek.
O ja, het webadres www.christyverkerk.nl
Er heeft nog niemand gereageerd hierop. Dus dan doe ik het maar. ik vind het een hele, hele, hele mooie website (slijm, slijm). Er staan allemaal leuke dames op.
groetjes enz. van Noppie
Zo... met ingang van het nieuwe jaar heb ik ook mijn website qua lay out aangepast. Neem gerust een kijkje... enne, ik heb ook een gastenboek.
O ja, het webadres www.christyverkerk.nl
Er heeft nog niemand gereageerd hierop. Dus dan doe ik het maar. ik vind het een hele, hele, hele mooie website (slijm, slijm). Er staan allemaal leuke dames op.
groetjes enz. van Noppie
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 19 Januari 2006
...Er staan allemaal leuke dames op....
Tja, meisjes die vragen....worden overgeslagen ? Nee, hoor. Het is inderdaad een leuke en overzichtelijke site geworden, hij staat bij mij in de Favorieten. En natuurlijk bij de links naar persoonlijke sites op mijn eigen site.
...Er staan allemaal leuke dames op....
Tja, meisjes die vragen....worden overgeslagen ? Nee, hoor. Het is inderdaad een leuke en overzichtelijke site geworden, hij staat bij mij in de Favorieten. En natuurlijk bij de links naar persoonlijke sites op mijn eigen site.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
Zier goed uit die website,leuk idee die site over wielrennen voor dames want het is altijd mannen wat de klok slaat en de meiden een keer in het zonnetje zetten dat hebben ze wel verdiend.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Vind ik ook meer promoten dat dames wielrennen,hoe meer bekendheid hoe beter,waarom altijd de mannen op tv en radio en niet de meiden zij rijden toch ook net zo hard,nu nog een paar grote sponsors erbij en hup een proff damesploeg op de weg (en natuurlijk een goed salaris waar je van kan leven en niet alleen premies dat schiet niet echt op).
Laten wij mannen eens de meiden promoten op een of andere manier,wie volgt ????
Laten wij mannen eens de meiden promoten op een of andere manier,wie volgt ????
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Goed idee zon damesprofploeg.. maar dan moet er ook wel een competitie voor zijn!
Even off-topic.. er is toch ook niets mooiers dan een paar van die licht-gespierde damesbenen.. echt.. daar krijg ik knikkende knietjes van
Even off-topic.. er is toch ook niets mooiers dan een paar van die licht-gespierde damesbenen.. echt.. daar krijg ik knikkende knietjes van
Science of Performance!
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 21 Januari 2006
Goed idee zon damesprofploeg.. maar dan moet er ook wel een competitie voor zijn! Even off-topic.. er is toch ook niets mooiers dan een paar van die licht-gespierde damesbenen.. echt.. daar krijg ik knikkende knietjes van
Speciaal voor jouw dan ! Nog even een klein raadseltje erbij. Van wie zijn deze ,ooie gespierde fietsbenen???????????
Goed idee zon damesprofploeg.. maar dan moet er ook wel een competitie voor zijn! Even off-topic.. er is toch ook niets mooiers dan een paar van die licht-gespierde damesbenen.. echt.. daar krijg ik knikkende knietjes van
Speciaal voor jouw dan ! Nog even een klein raadseltje erbij. Van wie zijn deze ,ooie gespierde fietsbenen???????????
kiekeboe
He Christy,
Leuke site. Ik zag dat Alma Koelemeijer ook bij jou in de ploeg zit!? Die zat bij mij in de klas op de middelbare school.....kwam er ook pas achteraf achter dat zij het NSK bij de dames had gewonnen.....eerlijk enigszins verbaasd.Wel toevallig!Succes. Casper
Leuke site. Ik zag dat Alma Koelemeijer ook bij jou in de ploeg zit!? Die zat bij mij in de klas op de middelbare school.....kwam er ook pas achteraf achter dat zij het NSK bij de dames had gewonnen.....eerlijk enigszins verbaasd.Wel toevallig!Succes. Casper
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox