Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumtocht voor Jongeren

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 22 jan 2006 19:49

Er zitten op dit forum volgens mij behoorlijk wat nieuwelingen en junioren. Ik dacht er zo dan aan om een 'forumtocht voor jongeren' te organiseren. Eerst maar even kijken of er genoeg animo is, 10 man ongeveer. Als die er zijn kijken we wel verder waar en wanneer er kan worden gefietst. Het liefst natuurlijk een beetje in het voorjaar, als er nog niet veel koersen etc. zijn. En we proberen dan een centraal punt in het land uit te kiezen, Utrechtse heuvelrug of de veluwe oid. Dan is het voor iedereen bereikbaar en niet te duur met de trein.Als het je wat lijkt, reageer hier dan en laat weten wat je ervan vindt.Silvan

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 22 jan 2006 20:23

jah dit vind ik nou een goed idee. altijd leuk om met leeftijdgenoten te fietsen.
noem  maar een plaat en datum en ik zal kijke of ik kan
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 22 jan 2006 21:32

Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.
kiekeboe

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 22 jan 2006 21:46

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Januari 2006

Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.

Lekker positief

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 22 jan 2006 21:52

Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 22 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Januari 2006

Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.

Lekker positief


Ik denk dat hij zich buitengesloten voelt, omdat hij geen jongere meer is. Goed initiatief hoewel ik denk dat ik al te oud ben. Succes met de organisatie!
Als ie gaar is kom ik terug

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 22 jan 2006 22:08

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Januari 2006

Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.

Dan organiseer jij toch lekker een forumtocht voor chagrijnen. Zal gezellig worden.Nog niemand anders dan Cascarsi  interesse?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 jan 2006 23:19

ik vind wel een leuk idee. Als datum vallen 26 en 27 maart af, want dan is trainingskamp van district midden voor junioren. Daarvoor is voor mij nog niets te doen. (op wat trainingswedstrijden na). hoe zit het bij jullie?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 23 jan 2006 00:08

Ik ben er ook wel voor.
Weliswaar geen nieuweling of junior, maar wel jong genoeg ;)
be Special, ride a Special

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 23 jan 2006 00:14

 
Geld dat ook voor mensen uit westfriesland, silvan ik woon vlakbij jou namelijk  naast werverhoof

compdiver
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 aug 2005 13:02

compdiver 23 jan 2006 20:11

Ik doe aan competitie en vind het echt moeilijk om deel te nemen aan zo'n tocht. Ik heb wel zin, maar je moet er vooral al geraken! En de trainingen met de ploeg en mijn schema van de trainer moeten ook afgewerkt worden dus ik zie dat niet echt zitten, maar in de vakantie zou altijd gaan!
Mijn Canyon Ultimate CF

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 23 jan 2006 20:33

Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 22 Januari 2006


 
Geld dat ook voor mensen uit westfriesland, silvan ik woon vlakbij jou namelijk  naast werverhoof


Hey Chevalier,ik weet niet of jij je nog onder 'jongeren' klasseert, dan mag je natuurlijk mee. Kunnen we er samen heen. Rijdt jij toevallig niet voor HRTC?@ Compdiver:Ik denk dat de meeste van degene die mee willen doen aan competitie doen, en daar proberen we dan ook rekening mee te houden. Mijn wedstrijden (district noord) beginnen pas eind maart. Daarvoor zou dus het beste zijn. In de vakantie kan ook natuurlijk. Ik heb vanaf 28/02 voorjaarsvakantie, maar die valt volgens mij in het hele land verschillend.  De volgende vakantie is dan voor mij van 29/04 tot 7/05.
Maar we plannen nu nog niets. Eerst maar even kijken of er genoeg animo is.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 jan 2006 00:38

Waar de techniek toch al niet goed voor is:




Bericht geplaatst door color=#c80303Noppie op 23 Januari 2006 om 22:35 - IP 81.204.60.10



-->
-->IMG alt=Bericht Wijzigen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... n.gif">IMG alt=Bericht Verwijderen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... m.gif">IMG alt=Bericht Verplaatsen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/move_icon.gif">

Quoten: Origineel geplaatst door swind op 22 Januari 2006



Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 22 Januari 2006Mijn machtige ogen zien alles
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie