Forumtocht voor Jongeren
Er zitten op dit forum volgens mij behoorlijk wat nieuwelingen en junioren. Ik dacht er zo dan aan om een 'forumtocht voor jongeren' te organiseren. Eerst maar even kijken of er genoeg animo is, 10 man ongeveer. Als die er zijn kijken we wel verder waar en wanneer er kan worden gefietst. Het liefst natuurlijk een beetje in het voorjaar, als er nog niet veel koersen etc. zijn. En we proberen dan een centraal punt in het land uit te kiezen, Utrechtse heuvelrug of de veluwe oid. Dan is het voor iedereen bereikbaar en niet te duur met de trein.Als het je wat lijkt, reageer hier dan en laat weten wat je ervan vindt.Silvan
Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 22 Januari 2006
Onzin is dit, je mag al blij zijn als je een paar mensen bij elkaar krijgt. Zo kun je voor elke groep wel een tocht organiseren, bijvoorbeeld een tocht voor Homo's, een tocht voor Allochtonen, een tocht voor Ouderen, een tocht voor mensen geboren op tweede paasdag, enz. enz.
Lekker positief
Lekker positief
Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 22 Januari 2006
Lekker positief
Ik denk dat hij zich buitengesloten voelt, omdat hij geen jongere meer is. Goed initiatief hoewel ik denk dat ik al te oud ben. Succes met de organisatie!
Lekker positief
Ik denk dat hij zich buitengesloten voelt, omdat hij geen jongere meer is. Goed initiatief hoewel ik denk dat ik al te oud ben. Succes met de organisatie!
Als ie gaar is kom ik terug
Dan organiseer jij toch lekker een forumtocht voor chagrijnen. Zal gezellig worden.Nog niemand anders dan Cascarsi interesse?
Dan organiseer jij toch lekker een forumtocht voor chagrijnen. Zal gezellig worden.Nog niemand anders dan Cascarsi interesse?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik ben er ook wel voor.
Weliswaar geen nieuweling of junior, maar wel jong genoeg
Weliswaar geen nieuweling of junior, maar wel jong genoeg

be Special, ride a Special
Ik doe aan competitie en vind het echt moeilijk om deel te nemen aan zo'n tocht. Ik heb wel zin, maar je moet er vooral al geraken! En de trainingen met de ploeg en mijn schema van de trainer moeten ook afgewerkt worden dus ik zie dat niet echt zitten, maar in de vakantie zou altijd gaan!
Mijn Canyon Ultimate CF
Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 22 Januari 2006
Geld dat ook voor mensen uit westfriesland, silvan ik woon vlakbij jou namelijk naast werverhoof
Hey Chevalier,ik weet niet of jij je nog onder 'jongeren' klasseert, dan mag je natuurlijk mee. Kunnen we er samen heen. Rijdt jij toevallig niet voor HRTC?@ Compdiver:Ik denk dat de meeste van degene die mee willen doen aan competitie doen, en daar proberen we dan ook rekening mee te houden. Mijn wedstrijden (district noord) beginnen pas eind maart. Daarvoor zou dus het beste zijn. In de vakantie kan ook natuurlijk. Ik heb vanaf 28/02 voorjaarsvakantie, maar die valt volgens mij in het hele land verschillend. De volgende vakantie is dan voor mij van 29/04 tot 7/05.
Maar we plannen nu nog niets. Eerst maar even kijken of er genoeg animo is.
Geld dat ook voor mensen uit westfriesland, silvan ik woon vlakbij jou namelijk naast werverhoof
Hey Chevalier,ik weet niet of jij je nog onder 'jongeren' klasseert, dan mag je natuurlijk mee. Kunnen we er samen heen. Rijdt jij toevallig niet voor HRTC?@ Compdiver:Ik denk dat de meeste van degene die mee willen doen aan competitie doen, en daar proberen we dan ook rekening mee te houden. Mijn wedstrijden (district noord) beginnen pas eind maart. Daarvoor zou dus het beste zijn. In de vakantie kan ook natuurlijk. Ik heb vanaf 28/02 voorjaarsvakantie, maar die valt volgens mij in het hele land verschillend. De volgende vakantie is dan voor mij van 29/04 tot 7/05.
Maar we plannen nu nog niets. Eerst maar even kijken of er genoeg animo is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Waar de techniek toch al niet goed voor is:
Bericht geplaatst door color=#c80303Noppie op 23 Januari 2006 om 22:35 - IP 81.204.60.10
-->
-->IMG alt=Bericht Wijzigen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... n.gif">IMG alt=Bericht Verwijderen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... m.gif">IMG alt=Bericht Verplaatsen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/move_icon.gif">
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 22 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 22 Januari 2006Mijn machtige ogen zien alles
Bericht geplaatst door color=#c80303Noppie op 23 Januari 2006 om 22:35 - IP 81.204.60.10
-->
-->IMG alt=Bericht Wijzigen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... n.gif">IMG alt=Bericht Verwijderen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/ ... m.gif">IMG alt=Bericht Verplaatsen src= http://www.fiets.nl/forum/forum_images/move_icon.gif">
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 22 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 22 Januari 2006Mijn machtige ogen zien alles