Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Goede/Slechte verkoopervaringen

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 22 jan 2006 20:52

Om maar gelijk op de discussie elders op dit forum in te springen. Een topic waar je kan vermelden met wie je een goede en/of slechte verkoop of koop ervaring hebt. Het is wel de bedoeling dat je de verkoop of koop vermeldt die je hebt gedaan met een ander forumlid. Dus geen ervaringen met onlineshops of je LBS. Het is ook niet de bedoeling om vermoedens uit te spreken over artikel wat te koop wordt aangeboden. Dit soort zaken kan je prima afhandelen via email.
Ik hoop dat dit topic voor iedereen hier wat duidelijkheid schept over diverse aanbieders hier.
succes!
"Try not. Do or do not......there is no try"

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 27 jan 2006 20:08

Swifty : Airborne frame gekocht , fijn contact via email, duidelijk qua prijs en artikel, en super goed verpakt en verstuurd.
"Try not. Do or do not......there is no try"

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 27 jan 2006 22:09

Sharkman, Specialized frame & Kestrel carbon stuur
Zeer goed in orde/verpakt, had het ook niet anders verwacht !

sjezer
Forum-lid

sjezer 27 jan 2006 22:25

C A S R A N, Time pedalen, scherpe prijs, goed verpakt. Compleet volgens afspraak!

bigm
Forum-lid

bigm 28 jan 2006 10:27

TS-Biker : easton vista wielen incl DA cassette goede service snel email contact altijd behulpzaam met antwoorden op email vragen ,weet waar die over praat imho

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 jan 2006 11:53

Andromeda, Dura Ace 9 speed cassete, ging allemaal prima in een paar mailtjes was het geregeld.
Sharkman, Stronglight Pulsion crankstel en American classic trapas. Ging ook allemaal perfect. En ik kreeg er nog gratis voer voor de ogen bij  (bike addict weet wel wat ik bedoel)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 28 jan 2006 14:12

Ik ben naar gewoonte zeer terughoudend om via andere weg dan mijn gewoonlijke fietsenmaker/winkel iets te kopen, maar wanneer ik dit deed heb ik nooit slechte ervaringen gehad:
- Sharkman: Zero Gravity remgreepjes, zeer tevreden, prachtige afspraken, en een hoop eerlijk advies over al dan niet te kopen produkten
- TS-Biker: vanalles gekocht bij hem (oa. Tune snelspannertjes) en bij afwezigheid van mijn gebruikelijke mechanieker (verlof) een fiets naar grote tevredenheid laten afmonteren door TS. Puik werk, scherpe prijs, alles tot in de puntjes naar wens volgens mijn detaillistische kwaliteitseisen.
Misschien ook interessant en niet onbelangrijk. Heb zelf al zaken verkocht aan andere forumleden (sjezer, Dingo, Fuego, SpEric...) en betaling en afspraken verliepen steeds vlot.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 28 jan 2006 17:46

-TS-biker: Look plaatjes... eh, geen klagen over, fijne vent!

-Sharkman: complete Scott CR1, extra set wielen, allerlei los spul. Goed materiaal, perfecte afhandeling, gedegen advies, nette prijzen, goede "after-sales" service. En zoals Amclassic al aangaf: hij heeft altijd tal van exotische kwijl-onderdeeltjes rondslingeren

fuego
Forum-lid

fuego 29 jan 2006 17:13

C a s r a n ------ Use Alien  carbon zadelpen, goei afspraken, duidelijkheid van afkomst van zijn product, en een vlotte babbelaar met een enorme (fiets) kennis
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 21 feb 2006 18:28

- Delsol: ik was op zoek naar gouden stuurlint, hij is dit gaan halen... er was al gestort voor 2 stuurlinten, maar hij kon er slechts 1 bemachtigen. Mooi volgens afsprak geld teruggestort. Prima zaak, goed gecommuniceerd. Heb ik erg geapprecieerd!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

fuego
Forum-lid

fuego 21 feb 2006 20:30

Gelukzak......

Waar heeft hij dat gevonden ?
Hier is dat dus niet te vinden, heb alle Bianchi winkels al gehad, niemand goudkleurig stuurlint
Afbeelding

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 24 feb 2006 22:04

R Time/Epic: heeft vorig jaar mijn Oakley Half Jacket gekocht
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie