Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Polar S725 Temperatuur plot

mitch
Forum-lid

mitch 29 jan 2006 10:43

Ik heb een Polar S725, maar probeer al enige tijd om de temperatuur in de grafieken van de Polar Precision Software te laten plotten. Tot op heden zonder resultaat.

Gisteren 70 km gereden, en enkele malen van de rondetijden / lap functie gebruik gemaakt. Nu blijkt dat in de grafiek bij de start van een nieuwe 'lap' wel de temperatuur weergeven wordt, met een rechte lijn tussen de punten. Maar dat zijn dus 2 punten op 70 km.

Weet iemand of het mogelijk is de temperatuur continue te laten loggen net zoals de andere gegevens en de temperatuur ook te laten plotten?

rene1
Forum-lid

rene1 29 jan 2006 11:26

volgens mij is de enige manier door meer ronde tijden te maken (kan ook handmatig op de PC) Hij geeft de temp volgens mij ook alleen maar aan bij een rone tijd.

casran
Forum-lid HC

casran 29 jan 2006 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 29 Januari 2006

volgens mij is de enige manier door meer ronde tijden te maken (kan ook handmatig op de PC) Hij geeft de temp volgens mij ook alleen maar aan bij een rone tijd.

Juist. Als je tijdens een rit van 3u om het kwartier je temperatuur wil opslaan, moet je dus telkens een rondetijd maken (op rode knop drukken). Polar zelf slaat niet op geregelde tijdstippen de temperatuur op: enkel bij het einde van een ronde en het einde van het trainingsbestand. Als Polar dit wel zou doen, wordt de opslagcapaciteit weeral eens ingeperkt.
Wat de Polar periodiek (elke 5, 15 of 60sec) kan opslaan is: - harstlag - hoogte - snelheid (indien speed sensor) - kadans (indien cadence sensor) - vermogen (indien Polar Power-Output)

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mitch
Forum-lid

mitch 31 jan 2006 15:53

Dank voor de input. Duidelijk dat het niet kan dus.

Je kunt wel zelf instellen of de hoogte wilt loggen. Zouden ze ook met de temperatuur kunnen doen, zo kan iedereen kiezen wat ie met het schaarse geheugen

rene1
Forum-lid

rene1 31 jan 2006 16:04

M'n Polar is nu voor batterijwissel weg maar als hij terug is zal ik eens testen wat hij wergeeft als ik 'm eerst een half uur in de zon leg daarna een half uur in de koelkast en vervolgens weer een half uur in de zon. Als je dan op de PC rondetijden maakt (dus handmatig invoeren) moet hij de dip van de koelkast niet registeren.

Plaats reactie