Over de wielersport en zijn beoefenaars.

knie-pijn-elite z.c.

pantani
Forum-lid

pantani 14 feb 2006 20:32

heb weer eens een vraagje!ik doe redelijk veel kilometers-tog weekelijks ongeveer 500km.dit is het eerste jaar dat ik begin te koersen en dit direct bij elite zonder contract.ik ben hier heel zenuwachtig voor.maar nu men 1'ste vraagje:doe ik genoeg km's.-voor elite z.c.?en nu 2'de vraagje:heb sinds 3weken verschrikelijk veel zeer aan mijn knie!weet echt niet hoe dit komt:overbelasting?slecht getraint?...ik heb mijn plaatjes al eens vervangen.nu ga ik zo een band halen mee knie-holte in,iemand ervaring hiermee?en zondag is net de eerste koers-maar als ik optrek helse pijn en nu vrees ik er wat voor-zo naar uitgekeken!weet iemand raad hiervoor?alvast bedankt!
il magnifico

woutert
Forum-lid

woutert 14 feb 2006 21:04

Met 500km in de week kan je gerust even rustiger aan doen om je knie in ieder geval te laten herstellen.

cas_
Forum-lid

cas_ 15 feb 2006 00:11

Misschien ook wat "rust" nemen in het typen van je berichten?!Het gebruik van hoofdletters, punten, komma's en het correct gebruiken van uitroep- en vraagtekens zou jouw berichten een stuk leesbaarder maken.Succes met je knie.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

casran
Forum-lid HC

casran 15 feb 2006 00:24

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 14 Februari 2006

Misschien ook wat "rust" nemen in het typen van je berichten?!Het gebruik van hoofdletters, punten, komma's en het correct gebruiken van uitroep- en vraagtekens zou jouw berichten een stuk leesbaarder maken.Succes met je knie.

Idd. En het te koop aanbieden van "decathlon" zonder verdere uitleg... Eerlijk, aan je berichten te lezen dacht ik dat je een nieuweling was, maar nu blijk je in de leeftijdscategorie "elite z/c" te zitten.
Ik zou naar een dokter gaan.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cor01
Forum-lid

cor01 15 feb 2006 11:02

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Februari 2006

Ik zou naar een dokter gaan.

idd....!
Zou als ik jou was iets beter met lijf en leden omspringen als je helaas te vroeg overleden naam genoot..!
Doe het ff wat rustiger aan en ga vooral naar een dokter..!
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie