Kleine ergernissen topic
Ik heb vorige week mijn racefiets voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt weggebracht , alleen was op dat moment de laatste 9-speed chorus cassette net op een andere fiets gezet. Geen probleem , want mijn raceseizoen begin toch pas half Maart.
Komt mijn cassette 12-23 gisteren bij de FM binnen , blijkt het een 13-23 te zijn , op zich geen probleem , maar nu blijkt de leverancier deze samengesteld te hebben in 13-14-15-16-17-19-19-21-23 ipv een 18 te steken.Moet je toch wel een beetje blind zijn geweest . Dus nu maar weer afwachten tot de goede binnenkomt en hopen dat het niet te warm wordt in die periode.
Ik heb al wel mijn nieuw stuurlint mogen aanschouwen , een beetje carbonlook. Mijn nieuw speeltje bevestig ik wel als ie weer thuis staat.
Heb jij ook een kleine ergernis in zijn algemeen ??
Komt mijn cassette 12-23 gisteren bij de FM binnen , blijkt het een 13-23 te zijn , op zich geen probleem , maar nu blijkt de leverancier deze samengesteld te hebben in 13-14-15-16-17-19-19-21-23 ipv een 18 te steken.Moet je toch wel een beetje blind zijn geweest . Dus nu maar weer afwachten tot de goede binnenkomt en hopen dat het niet te warm wordt in die periode.
Ik heb al wel mijn nieuw stuurlint mogen aanschouwen , een beetje carbonlook. Mijn nieuw speeltje bevestig ik wel als ie weer thuis staat.
Heb jij ook een kleine ergernis in zijn algemeen ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Ja! Ik heb gvd van mijn mtb een baanfiets gemaakt. Cassette blokkeert nu helemaal in plaats van naar één kant. Ik weet me god niet hoe dat komt, want ik heb er al een paar weken niet op gereden. En de laatste keer dat ik erop reed had ik em nog goed schoongemaakt. Even een nachtje laten staan in de warme kamer en hopen dat ie et morgen weer doet.
-
- Forum-lid
Paarden, en dan met name hun stront!!!! op het fietspad
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quote: Origineel geplaatst door The Riddler op 18 Februari 2006
Idd!! Als het geregend heeft spreid het zich lekker over het hele fietspad uit, heeft het gevroren en je kan zo'n hoop niet ontwijken wordt je gewoon gelanceerd..
Ik vind het trouwens geen kleine ergenis, maar een hele grote.
Idd!! Als het geregend heeft spreid het zich lekker over het hele fietspad uit, heeft het gevroren en je kan zo'n hoop niet ontwijken wordt je gewoon gelanceerd..
Ik vind het trouwens geen kleine ergenis, maar een hele grote.
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 18 Februari 2006
Hopen zout, bergen zout, ongelooflijk veel zout waarmee je de noordpool zou kunnen smelten.
Waar fiets jij dan?...rondje zoutopslag van rijkswaterstaat?
Hopen zout, bergen zout, ongelooflijk veel zout waarmee je de noordpool zou kunnen smelten.
Waar fiets jij dan?...rondje zoutopslag van rijkswaterstaat?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid