Over de wielersport en zijn beoefenaars.

place to be nacht voor Parijs-Roubaix

cowboyjakke
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 apr 2005 15:38

cowboyjakke 07 mar 2006 16:35

Hallo,
Met een aantal vrienden zijn we van plan om in de loop van zaterdag 8 april reeds af te zakken richting Noorden van Frankrijk. De bedoeling is om ergens in de ruime omgeving van Roubaix, liefst zo dicht mogelijk bij het parcours te overnachten. Aan het carrefour de l'arbre en de strook van Camphin en pévèle zijn volgens Michel Wuyts gelijkgestemden te vinden. Hebben jullie soms ideeën / suggesties omtrent overnachtingsplaatsen (bedoeling is om te kamperen) waar op zaterdagavond nog wat kunnen verbroederen?
Alvast bedankt
Jan

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 22 mar 2006 22:44

Ikzelf zit in het weekend van Parijs Roubaix in Compiegne ( start ). Mijn vrouw moet daar een wedstrijd eventing rijden met de paarden CiC**. Nu bel ik de secretaresse op van de paarden wedstrijd en die vertelt dat er een of andere vage fiets "randonee"..... is. Krijg ik wat meer info per email blijkt het Paris Roubaix te zijn....DAHHHHHHH.
De zaterdag zit het hele Mercure Compiegne Sud vol met prof ploegen en ik ben erbij ( iniedergeval tot zaterdag middag 16:00 want s'avonds is er geen kamer in dit hotel te krijgen, slapen op stal ? ). De zaterdag is er een ploegvoorstelling en een MTB tour onder leiding van een oud renner, heemaal top dus. Men oh men dit wordt een zeer aangenaam "hippisch" weekend.
Ik ben bang dat ik weinig zal supporteren voor mijn vrouwtje, zal meer Knaven, Boonen en Possato zijn.
ter info voor de Frankofielos:
quote paarden mademoiselleke:
Course Cycliste : Paris Roubaix
 





La Dure des Dures, 104ème édition : Programme













Photo ASO - Bruno Bade
Samedi 8 avril - De 8h30 à 12h30 • Bourse du cyclisme• Exposition des dessins du concours “Paris-Roubaix” organisé par l’Office des Sports. Remise des Prix à 9h30. Au stade Paul-Petitpoisson, rue Albert-Robida - Randonnée André MahéElle porte le nom du vainqueur de Paris-Roubaix 1949, André Mahé habitant dans le Compiégnois. Edition devenue célèbre pour avoir déclaré deux premiers ex-aequo, André Mahé et Serse Coppi.Avant d’assister à la présentation des coureurs, cette randonnée en forêt de Compiègne permet de faire tourner un peu les jambes et de rêver en partant de la place du château aux exploits de Duclos-Lassale, de Vlaeminck ou Museeuw. Distance 25 ou 50 kmDépart place du château de 8h30 à 10 h.Arrivée au stade Petitpoisson (possibilité de se doucher)Inscription au départ - De 14 heures à 17 h 30Présentation des coureurs sur la Place du château (Accès libre)Pour saluer les géants de la route avant le départ.Village départ : stand vélo et animations. - A partir de 20 heuresGrand Prix de la Ville de CompiègneCourse cycliste dans le centre ville de Compiègne Dimanche 9 avril10 h 50 – Départ de Paris-RoubaixPlace du château


 

 


 

 

De groeten uit Place Stanislas Nancy
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 mar 2006 00:38

Zal lekker druk zijn en lastig om een droge slaap plaats te vinden. De junioren rijden paar uur voor de profs uit, dus daar gaan al weer een paar honderd extra slaap plaatsen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie