Over de wielersport en zijn beoefenaars.

UCI Status dames.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 08 mar 2006 02:55

Ha,Even een vraag over de UCI status.Ik wist al dat mijn, Engelse/ in Engeland wonende, nicht serieus met wielrennen bezig is maar ik dacht voornamelijk op de baan. Afgelopen weekend een neven & Nichtenweekend gehad in de UK en dus eens goed bij kunnen praten.Ze fietst dus in een UCI Dames Trade Team (Elite) nu vroeg ik maar alleen af waar deze te plaatsen is?Voor de mannen Heb je: UCI ProTour (ProTour teams (Profs))                                    Europe Tour  (Continental Teams (Elite renners))                                    .................      ...........................(?)(toch?)Waar valt zo'n Trade team dan onder? Ze zei dat ze evt. ook wedstrijden in NL+B ging rijden etc en dat als ze heeeeel graag zou willen en knetterhard zou gaan trainen dat ze dan misschien mee mocht naar de T de Fr. voor dames.Het gaat om dit team: http://www.teamfbuk.com/index.php?page=home.php      (mijn nicht is die ene (enige) met een nederlandse naam )Ze had trouwens net een nieuw carbon frame besteld, van het merk Guerciotti, wordt ook veel verkocht in de winkel die hen sponsort. Heeft iemand ooit al wel eens van dit merk gehoord? Het staat iig niet in de koopgids van Fiets.                                 
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 08 mar 2006 12:20

Guerciotti komt de laatste tijd terug wat meer in de belangstelling. Was vroeger vooral bekend met z'n crossfietsen. Roland Liboton heeft bijvoorbeeld altijd op Guerciotti gereden. Die weten echt wel wat fietsen bouwen is.

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 08 mar 2006 12:45

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 08 Maart 2006

Het gaat om dit team: http://www.teamfbuk.com/index.php?page=home.php      (mijn nicht is die ene (enige) met een nederlandse naam )                                 


Hoort deze link ook niet in een ander topic thuis?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 09 mar 2006 02:50

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 08 Maart 2006


Hoort deze link ook niet in een ander topic thuis?

Waar denk je aan? "Schone Dames"?!Verder iemand nog een echt constructieve bijdrage?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 26 mar 2006 19:51

Niemand meer info/kennis over dames categorieën??
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie