laatste datum van inloggen
-
- Forum-lid
Steeds als ik het forum op ga wordt ik wel automarisch ingelogd, maar ik krijg al een hele tijd de melding dat ik de laatste keer in oktober 2005 zou zijn ingelogd. Nou, dan weet je meteen hoe lang de lijst met actieve discussies is... Ik moet vast ergens iets veranderen in de instellingen van internet, maar waar? Wie kan me helpen?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat heb ik ook regelmatig, maar dan met een andere datum.... Heel vervelend.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Helaas kan ik je daarmee niet helpen. Zelf heb ik er namelijk geen problemen mee. Wel is het zo dat ik aan kan geven bij aktive discussies vanaf wanneer ik ze wil zien.
Ik had hetzelfde probleem in Internet Explorer en niet in Firefox. Ik heb het kunnen oplossen in IE door mijn Cookies te verwijderen, je riskeert dan wel een aantal automatische login's te verliezen. Volgens mij heeft het te maken met het vollopen van de folder van tijdelijke bestanden en cookies. In de opties van IE zou je ook de te gebruiken schijfruimte van die folder groter kunnen maken.
motta
motta
Motta
Cookies wissen en opnieuw beginnen lijkt mij..........Het zou ook wel fijn zijn als je kon aangeven dat je een bepaald topic wilt volgen, ook als er niet de hele tijd reacties opkomen....
Website heeft opknapbeurt gehad nu het Forum nog!!!!!
Website heeft opknapbeurt gehad nu het Forum nog!!!!!
M@zzel