Over de wielersport en zijn beoefenaars.

IGF-1 het volgende product !!

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 26 mar 2006 11:14

Dit werd namelijk ook gevonden tijdens de laatste invallen.
          
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De meest zorgwekkende vondst is die van het groeihormoon IGF-1. Volgens Het Nieuwsblad zou dit de nieuwe "hit"     
kunnen zijn in het wielerpeloton.      
                                        
"Het is het ideale dopingproduct", zegt sportdokter Chris Goossens. "Het werkt spierversterkend, het bevordert de     
recuperatie, het zet vet om in spieren én het is niet op te sporen."          
                                        
"Maar het is ook levensgevaarlijk.IGF-1 zorgt voor een ongebreidelde groei van de spieren. Maar het hart is ook een spier. De bloedvaten kunnen die groei niet volgen. Dat leidt onvermijdelijk tot hartinfarcten."

Wat zijn mensen toch dom als het om hun leven gaat !!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ludo
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:20

ludo 26 mar 2006 12:35

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 26 Maart 2006

Dit werd namelijk ook gevonden tijdens de laatste invallen.           ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De meest zorgwekkende vondst is die van het groeihormoon IGF-1. Volgens Het Nieuwsblad zou dit de nieuwe "hit"     kunnen zijn in het wielerpeloton.                                              "Het is het ideale dopingproduct", zegt sportdokter Chris Goossens. "Het werkt spierversterkend, het bevordert de     recuperatie, het zet vet om in spieren én het is niet op te sporen."                                                  "Maar het is ook levensgevaarlijk.IGF-1 zorgt voor een ongebreidelde groei van de spieren. Maar het hart is ook een spier. De bloedvaten kunnen die groei niet volgen. Dat leidt onvermijdelijk tot hartinfarcten." Wat zijn mensen toch dom als het om hun leven gaat !!


       Voor roem ,eer, en geld gaan veel mensen rare dingen doen.
 
     En zij die dat niet doen noemen ze idealisten !!! 

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 26 mar 2006 16:52

geef me maar!
il magnifico

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 26 mar 2006 22:17

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 26 Maart 2006

geef me maar!

Dan ga je je nickname nog eer aandoen. Drugs en/of doping...

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 28 mar 2006 19:29

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 26 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 26 Maart 2006

geef me maar!

Dan ga je je nickname nog eer aandoen. Drugs en/of doping...

          pantani ik zit nie int"milieu"ik kan er dus nie zo goed van meeprate,ma ik denk wel dat er waarschijnlijk wel gepakt  word maar denk nie dat het zo erg is als meeste denke.Waar ik wel zeker van ben is ondanks pakken of nie pakken de sterkste wint toch,als ge ziet bruylandts toen be de ronde van vlaanderen had ook nie gewonne,als ge ziet be de tour de france,wie zegt da ze daar allemaal clean rijden en toch is der is ma ene die em altijd won,ze mogen anderen 10 epo spuiten geven dan winne zen nog nie.Dus hoe ge het draait of keert vroeg of laat komt da toch uit als ge het alleen maar met die extra procenten uit doping doet.Als ge ziet sven nys die presteert de ganse seizoen door op hetzelfde niveau bijna, met ef en toe ne slechte dag,da heeft iedereen toch !Ik kan me nie inbeelden dat die profs zo een schadelijke dingen innemen waardoor vroeg of laat hun gezondheid deraan gaat leiden,dus als ge beetje logisch nadenkt kan het gewoon nie !Ik heb al verschillende horen zeggen(mensen die in da milieu zitten)dat er doping gebruikt word,en nie van amateurs en elites,echt van mensen die werken met profs.Dus waar rook is,is ook vuur ergens zal er wel een waarheid in zitten.

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 29 mar 2006 09:27

Zie:mag er niet meer over ingaan.
Wil alleen kwijt(of ze het hier nu willen geloven of niet)ken genoeg renners en alles er rond!
Haar uitval Bruylandts,lezen we nog wel over!(alles op z'n tijd)
il magnifico

Plaats reactie