trek 1500 of iets anders?
Hallo,
Ik kan voor 1200 euro een nieuwe trek 1500 kopen. Ik lees dat de RB 3000 Pro ook wat kan zijn; ook 1200 euro. Iemand ervaring met die fiets(en)? Meer of minder confortabel dan de trek. Ik vind hem in elk geval minder mooi dan de trek en ben ook een beetje bang voor de restwaarde...
Ik kan voor 1200 euro een nieuwe trek 1500 kopen. Ik lees dat de RB 3000 Pro ook wat kan zijn; ook 1200 euro. Iemand ervaring met die fiets(en)? Meer of minder confortabel dan de trek. Ik vind hem in elk geval minder mooi dan de trek en ben ook een beetje bang voor de restwaarde...
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
De 2000 en 3000 pro fietsen van Red Bull vind ik ook niet mooi. Voor 1249 heb je echter wel het mooiere pro-sl frame met compleet 105 afmontage. Maar dan blijft die Trek nog steeds het betere alternatief voor die prijs... Nog afgezien van het feit dat ik ook het pro-sl frame niet het mooiste vind (is dan ook gelijk het enige nadeel).
Quoten: Origineel geplaatst door tomtom op 30 April 2006
Da's in elk geval duidelijk! Heb je nog een goede deal op de trek gekregen Roggie? Hoe bevallen de bontrager onderdelen?
20 korting gekregen bij Hopmans,Bergen op Zoom.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet weet,heb de fiets vanaf vrijdag en moet mijn eerste kilometers nog maken....
Maar TomTom,ik kan je zeggen dat het er allemaal suuuuper uitziet.
Ik zal even proberen een foto te posten!
Da's in elk geval duidelijk! Heb je nog een goede deal op de trek gekregen Roggie? Hoe bevallen de bontrager onderdelen?
20 korting gekregen bij Hopmans,Bergen op Zoom.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet weet,heb de fiets vanaf vrijdag en moet mijn eerste kilometers nog maken....
Maar TomTom,ik kan je zeggen dat het er allemaal suuuuper uitziet.
Ik zal even proberen een foto te posten!
rog
De trek is inmiddels binnen; mooi fietsje hoor! Met Ultegra SL erbij 1263 euri's (en een servicebeurt!!). Overigens uitstekend geholpen in Zwolle bij Bikestudio! De fiets is lekker stijf en toch comfortabel (Ik had een stalen Gazelle AA met 9 vit 105). De Ultegra groep (triple) valt me een beetje tegen; schakelt matig en maakt (veel) herrie! Misschien moet die nog beter afgesteld worden of inlopen, kweet niet. Kleur van de fiets is wel een beetje saai (antraciet) maar wel tijdloos en erg strak (mooie lugs ook)!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Quoten: Origineel geplaatst door tomtom op 09 Mei 2006
De trek is inmiddels binnen; mooi fietsje hoor! Met Ultegra SL erbij 1263 euri's (en een servicebeurt!!). Overigens uitstekend geholpen in Zwolle bij Bikestudio! De fiets is lekker stijf en toch comfortabel (Ik had een stalen Gazelle AA met 9 vit 105). De Ultegra groep (triple) valt me een beetje tegen; schakelt matig en maakt (veel) herrie! Misschien moet die nog beter afgesteld worden of inlopen, kweet niet. Kleur van de fiets is wel een beetje saai (antraciet) maar wel tijdloos en erg strak (mooie lugs ook)!
Goede keuze!Jammer dat je gekozen hebt voor de kleur antraciet,in het blauw is ie een stuk mooier hoor!
Ik wens je veel veilige kilometers!
Goede keuze!Jammer dat je gekozen hebt voor de kleur antraciet,in het blauw is ie een stuk mooier hoor!
Ik wens je veel veilige kilometers!
rog
Quoten: Origineel geplaatst door tomtom op 12 Mei 2006
Dank je. De kleur blauw is ook wel mooi maar vel modegevoeliger en daar staat US postal op en dat vond ik nou net weer teveel van het goede....
Bij mij staat het er niet op,zal binnenkort ff een foto posten!
Dank je. De kleur blauw is ook wel mooi maar vel modegevoeliger en daar staat US postal op en dat vond ik nou net weer teveel van het goede....
Bij mij staat het er niet op,zal binnenkort ff een foto posten!
rog
ik ben ook zeer tevreden over mijn1500 maar de wielen zijn denk ik aan het eind van de zomer aan vervaging toe voor wiel begint te kraken (??!!) kan ik hiet iets aan doen?? en mijn achter wiel heb ik al een paar keer moeten smeren (de body dan!!)
ook gekocht bij hopmans!
Veel fiets plezier
ook gekocht bij hopmans!
Veel fiets plezier
No I'm not big headed my head is just big