Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Reclame

margit
Forum-lid

margit 08 mei 2006 20:34

Ik vind alles nogal prijzig qua kleding en eigenlijk alles wat met wielrennen te maken heeft. Nou vraag ik me wel eens af, als je met een bepaald merk kleding rijdt mag het wel wat goedkoper, omdat je eigenlijk reclame maakt. Eigenlijk zouden ze misschien allemaal t-shirts (ook gewone t-shirts) met hun merk erop moeten maken en heel goedkoop aan moeten bieden. Ik zou best wel met een t-shirt erop rond willen lopen waar een merk op staat (bijv. merk van je race fiets). Dat ze bijvoorbeeld de t-shirts verkopen voor 5 a 10 euro. Bij de AGR deelde zo'n reclame wagen van t-mobile van alles uit, is ongeveer hetzelfde. Ik weet dat we daar weinig over te zeggen hebben. Misschien vinden de bedrijven dan dat ze geld verliezen, maar et zou kunnen dat et werkt omdat ook de kleding die de profs hebben (volgens mij) aardig goed verkoopt, alleen is die team kleding belachelijk duur.Maar wat vinden jullie daarvan? is er een bedrijf/merk wat dit al doet (wel voor een lage prijs dan he)

noppie
Forum-lid

noppie 08 mei 2006 20:55

Je hebt harstikke gelijk vind. ik zou het nog sterker stellen, ze zouden mij moeten betalen omdat ik dan als reclamezuil zou rond rijden. Maar ja zolang er idioten zijn die een smak geld neer tellen om in een ploegshirtje te mogen rijden zal dit niet gebeuren. Ik zou wel een rabobankshirt willen hebben, maar dan zonder de naam rabobank.
kiekeboe

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 08 mei 2006 21:01

Ik ben het volledig met je eens! Dat is ook de reden waarom ik NOOIT die kleding koop met reclame van sponsoren erop. Ik houd het bij de merknaam van het product en dat moet er nog eens bescheiden op zitten ook. Geen schreeuwende grote letters met het merk van die kleding. Je bent dan een rijdende reclame voor die fabrikanten en dat kost je nog buitensporig veel geld. Verder koop ik nooit een jersey voor de volle prijs. Er hangen veel `overjarige `jerseys waaraan niets mankeert maar die gaan eruit met 30/60% korting. Alleen voor broeken maak ik een uitzondering. Dioe koop ik indien nodig en dan betaal je vaak de hoofdprijs!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie