Bergrace Arnhem (11-06-2006)
Zijn er forummers die deelnemen aan de Bergrace in Arnhem op 11 juni a.s.?
Ikzelf start in de wedstrijd van 150 minuten.
Meer info op www.bergrace.nl
Ikzelf start in de wedstrijd van 150 minuten.
Meer info op www.bergrace.nl
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Leuk dat er nog meer forummers zijn. Ik heb startnummer 91 geloof ik.
Voor mij is dit evenement nieuw. Ik ben vol verwachting wat ons te wachten staat. Het schijnt een pittig rondje te zijn van zo'n 7 km en 175 hm. Vooral de afdaling over de trap schijnt bijzonder te zijn.
@ Fast4ward: Er is een wedstrijd over 105 minuten.
Voor mij is dit evenement nieuw. Ik ben vol verwachting wat ons te wachten staat. Het schijnt een pittig rondje te zijn van zo'n 7 km en 175 hm. Vooral de afdaling over de trap schijnt bijzonder te zijn.
@ Fast4ward: Er is een wedstrijd over 105 minuten.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
ik zit er ook over na te denke om te gaan (105 of 150 min)
maar ons pap wilt me niet wegbrengen dus moet ik nog ekkes kijke of ik met de trein kan
kan iemand mij vertellen waar ik de start kan vinde
maar ons pap wilt me niet wegbrengen dus moet ik nog ekkes kijke of ik met de trein kan
kan iemand mij vertellen waar ik de start kan vinde
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Mooie wedstrijd, heb zelf 2x met de studentenwedstrijd meegedaan. Die trap is wel een killer, heeft 1x mijn derailleur gemold en 1x de overwinning gekost... (2e plek uiteindelijk)
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 31 Mei 2006
Mooie wedstrijd, heb zelf 2x met de studentenwedstrijd meegedaan. Die trap is wel een killer, heeft 1x mijn derailleur gemold en 1x de overwinning gekost... (2e plek uiteindelijk)
Je maakt me zeer nieuwsgierig.
Zijn er trouwens ergens foto's van de trap op internet? Ik heb al eens even rondgekeken maar niets kunnen vinden.
Je maakt me zeer nieuwsgierig.
Zijn er trouwens ergens foto's van de trap op internet? Ik heb al eens even rondgekeken maar niets kunnen vinden.
ja hoor er is wel een foto van de trap.....Ik op de trap in 2005...
en die trap valt wel mee, gewoon niet remmen en goed kijken.
het is juist die trap omhoog met je mtb op je rug die je molt...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 31 Mei 2006
* foto *
Bedankt voor de foto.
De trap ziet er inderdaad niet erg spectaculair uit. Het hoogteverschil tussen de treden lijkt weinig. Ik had meer een 'echte' trap verwacht met kortere treden en hoogteverschillen van zo'n 15 cm per trede.
Ik heb inmiddels ook begrepen dat je de trap ook weer (gedeeltelijk) naar boven op moet. Op de foto lijkt het alsof dit ook te rijden is maar het beeld zal wel vertekend zijn omdat ik van meerdere kanten hoor dat dat een loopstuk is.
* foto *
Bedankt voor de foto.
De trap ziet er inderdaad niet erg spectaculair uit. Het hoogteverschil tussen de treden lijkt weinig. Ik had meer een 'echte' trap verwacht met kortere treden en hoogteverschillen van zo'n 15 cm per trede.
Ik heb inmiddels ook begrepen dat je de trap ook weer (gedeeltelijk) naar boven op moet. Op de foto lijkt het alsof dit ook te rijden is maar het beeld zal wel vertekend zijn omdat ik van meerdere kanten hoor dat dat een loopstuk is.
De Trap waar in het verleden al vele ongelukken zijn gebeurd, met name doordat het publiek er te kort op stond. De organisatie heeft hier een lesje in gehad en de afzetting verder naar achteren verplaatst.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."